Download snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

GRLove

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Berichten
62
Beste Helpers,
Mijn download snelheid schommelt heel erg en het valt me op dat dit ook heel erg regelmatig gaat. normaal download ik met een 1 MB/s en dan na een seconde of 10 daalt hij ineens iedere keer 2 seconde naar de 750 KB/s Ik gebruik de laatste versie van Vuze heb internet bij Tele 2 (adsl 20 mbit)
Mijn vraag is nu is dit normaal en zo nee wat kan ik er aan doen om het te "fixen"?
 
Ja zou de instellingen van je download client eens na kunnen kijken,
Als je p2p download peer to peer, dan betekend dat dat je afhankelijk bent van het totale upload
vermogen van de 'seeders' dit zijn de mensen die ook via een P2P client 'uploaden'

succes, :thumb:
 
Wat DoRc0 zegt klopt, maar niet elke download gaat even snel met Torrents. Als het Seeder aantal positief is heeft iedereen zijn mannetje om het zo maar te zeggen. Wanneer de Peers (leechers) hoger zijn dan de Seeders word de snelheid over meerdere mensen verdeeld. Vandaar
 
Mijn download lijst staat vol genoeg om mijn bandbreedte vol te trekken het gaat niet om een enkele torrent die ik download. Wanneer ik de statistics open en die een tijdje laat lopen zie ik gewoon dat de totale downloadsnelheidsgrafiek er uit ziet als een perfecte zaag. Dit leek mij te regelmatig voor afhankelijkheid van alle seeders van alle torrents die downloaden.

P.s. ik heb ook al de configuration wizard opnieuw doorlopen om mijn instellingen opnieuw te laten testen enzo
 
Laatst bewerkt:
denk dat je RJ45 poort het signaal bij 1000 bit afblokt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan