download.trojam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik krijg steeds de melding van Norton dat ik een download trojan op mijn pc heb.. ik kan het bestand nergens vinden en Norton kan hem niet verwijderen, iemand enig idee hoe ik die weg krijg??
Norton vind hem met scannen ook niet.
.

Hij zal er toch wel zitten. Voer onderstaande instructies van Symantec eens uit.
Je kan ook een online scan uitvoeren.

The following instructions pertain to all current and recent Symantec antivirus products, including the Symantec AntiVirus and Norton AntiVirus product lines.

Disable System Restore (Windows Me/XP).
Update the virus definitions.
Restart the computer in Safe mode (Windows 95/98/Me/2000/XP) or VGA mode (Windows NT).
Run a full system scan and delete all the files detected as Download.Trojan.
Clear Internet Explorer History and files, if needed.

Laatst bewerkt:
Is system restore, systeemherstel?? Moet ik die uitzetten?? en zo ja waar doe ik dat??

Deze computer en dan rechtsklikken en kiezen voor eigenschappen en dan het tabblad systeemherstel kiezen. Daar kan je door middel van een vinkje systeemherstel uitzetten. Dan opstarten in veilige modus en laten scannen en als het goed is vindt hij hem nu wel en kan je hem verwijderen. Zoniet laat het dan ff weten dan gaan we wat anders proberen. Moet ik ook even opzoeken.

Het gaat trouwens om dit bestand send_car_int[1].htm
het valt me op dat ik dat dus krijg als ik een bestand of foto via msn geaccepteerd heb, van bekende mensen dus wel betrouwbaar.
wat kan er aan de hand zijn??

Geen idee eigenlijk. Ik ken het bestand niet en kan er ook niks over vinden. Eerst maar scannen.

IK heb hem al een tijdje niet meer in beeld zien komen, wel staat hij een paar keer in Quarantaine bij Norton, misschien is hij nu wel weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan