Download van Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

rutje1

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2006
hallo,

Ik heb een probleempje, met het p2p programma azureus heb ik microsoft windows xp media center gedownload, maar dit is na het downloaden een rar-bestand(911 mb) maar als ik dubbelklik wil hy openen met.. wat moet ik doen zodat ik dit programma kan gebruiken? alvast bedankt

(p.s. graag reactie en verwyderen als dit niet is toegestaan)

heet kan zijn dat hij het dan niet doet
misschien mist hij wat.

wat het beste is,om even te kijken of er een nieuwe tussen staat en die te proberen.

kan soms helpen.

Heb je wel winrar? dit kan je downloaden bij www.winrar.nl

Veel succes! :thumb:

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan de software met winrar open en er staan geen fouten in.

hoe werkt dit programma? ik heb nog geen ervaring hiermee maar wil het wel graag leren. k heb nu de bestanden uitgepakt en zie nu 19 delen van media center, activation crack en ms-info document. k heb nu op de crack gedaan en die is er nu maar wat moet ik doen?? d19 bestanden waar ik het over heb willen weer openen met maar uitpakken kan niet want dan bestaat die al?? alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Je moet bovenin het scherm klikken op unrar of unzip to en dan de lokatie uitzoeken en voila hij gaat unrarren/zippen:thumb:

ik heb nu die bestanden maar ik weet niet welke ik moet starten want er staat geen setup bestand en hij doet het met die crack ook niet egt :shocked:

ik weet het al, zitt in windows xp en moet dan helemaal opnieuw installeren en dat doe k maar niet , tog bedankt hier

btw:
geen winrar - (heb ik thuis)
geen 7-zip - (heb ik op school)
maar ultimate zip is het gratist ;-) (gebruik ik altijd)
nogsteeds mijn favoriet

volgens mij is het gewoon een brandbare iso want die kan winrar ook openen.....

Uitpak progamma...?

Ik heb nog een perfect uitpakprogamma gevonden wat werkelijk echt alles uitpakt!!! Het heet EXTRACT NOW, en is te vinden op de site: major geek.com. Het is een drag and drop systeem. Dus gewoon erna toe slepen, loslaten en klaar. Even directorie uitzoeken waar je het hebben wilt en gaan met die banaan.......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan