Download van eigen site...

Status
Niet open voor verdere reacties.

WILLIAMXXX

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Berichten
1.246
Heej

Hoe kan je iemand iets laten downloaden wat op me site staat. Het moet gedownload worden als ze op button1 clickken
 
download

Ik ben geen expert op dit gebied maar daarvoor heb je n.m.m. de scripting taal php nodig en mysql.

PHP

Succes,
Nico
 
De oplossing ??

Met de volgende code :
<a href="Hier_je_bestand_.exe of iets anders">Klik hier om het bestand te downloaden</a>
Hopelij genoeg geholpen
 
Ik heb de bestands naam neer gezet f5 gedrukt.
klik ik op Klik hier om het bestand te downloaden' dan laat hij het plaatje zien die gedownload moet worden in IE
 
Met de volgende code :
<a href="Hier_je_bestand_.exe of iets anders">Klik hier om het bestand te downloaden</a>
Hopelij genoeg geholpen

Dat is niet goed. Er komt een hyperlink ofso onder de button als je op de button klikt gebeurt er niets klik je op de hyperlink gebeurt er wel iets dan komt die als download
 
Heel handig eigenlijk in een hyperlink...

Hoe laat je hem het bestand uit een textbox1 halen

dat die dat dan download?

<a href="Hier moet dan de textbox.text staan...">Klik hier om het bestand te downloaden</a>
 
ik geloof dat je bedoelt dat je in plaats van een hyperlink, een button wilt hebben?

HTML:
<form action="wasd.txt" method="GET">
<input type="submit" value="Button text">
</form>

"wasd.txt" is dan het bestand.


V.:thumb:
 
ik geloof dat je bedoelt dat je in plaats van een hyperlink, een button wilt hebben?

HTML:
<form action="wasd.txt" method="GET">
<input type="submit" value="Button text">
</form>

"wasd.txt" is dan het bestand.


V.:thumb:

Nee, werkt ook niet.

Hoe kan je in asp.net events neer zetten net zoals je bij visual basic doet dus zoiets:

Private sub button1_click (bla bla bla, button1.click)
<a> href="Mijn bestandje" </A>

Hoe doe je dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan