download van programma's stoppen halverwege Win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
201
beste helpmijers

ik heb een problemen bij het downloaden van programma's bij Explorer of chrome
als ik skype wil downloaden en naar http://www.skype.com/ ga dan klik ik Skype voor Windows Desktop downloaden en wanneer ik klik gaat hij de 78mb bestand downloaden en als die bij 40mb is dan stopt het met downloaden en als ik dan dat bestand open dan krijg ik een nsis error

dit is met meerdere programma's het zelfde probleem niet alle programma's maar wel met de meeste


ik heb de experiabox v8 van telfort en mijn download is 30mb en 3mb upload zie bijlage Bekijk bijlage 234955Bekijk bijlage 234955lan verbinding snelheid.png

dit heb ik allemaal in de computer
- Windows 7 Ultimate 64-bit
Realtek RTL8168D/8111D Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20)
- AMD Athlon II X2 280
Regor 45nm Technology
- 6,00GB Dual-Channel DDR3
- ASRock 880GM-LE (CPUSocket)
- SyncMaster (1280x1024@60Hz)
512MB NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+ (XFX Pine Group)
- 465GB Western Digital WDC WD5000AAKS-22V1A0 ATA Device (SATA)

Lan kabel getest op de ps3 en met Lan kan ik goed gamen op de ps3 super zelfs (ook met wifi dat ik meeste gebruik inverband door het huis kabels gaan anders) ook heb ik de zelfde Lan kabel die ik op de ps3 heb getest ook op de laptop gebruikt en die werkt ook super met hd videos en spellen en op browsers website openen allebei direct en met switch gebruikt en werkt prima (gebruiken om boven Lan kabels te hebben een switch die beneden staat) ik heb de lan kabels getest om te kijken of het niet door de modem kwam maar die werkt gewoon super wifi/lan

de pc met het probleem is aangesloten op de switch en ik kan browsen films kijken en gamen super maar downloaden lukt niet
wat wel lukt als ik een programma op de Computer(met het probleem) wil kan ik op het wel de laptop downloaden en dan de installatie bestand op usb zetten en op de Computer(met het probleem) installeren en dan doet de programma het op de Computer wel dat niet op de pc wilden downloaden maar hier door moet ik altijd de laptop naast me hebben of in de buurt maar soms is hij niet in de buurt door dat me moeder of vader het ook gebruiken

ik wil gewoon weer op de computer zonder dat het downloaden op de helft stopt weer kunnen downloaden want ik wil skype heel graag en die kan ik niet van de laptop downloaden en op usb zetten en installeren omdat ol de nsis error krijg maar andere programas werken zo wel van latop downloaden en op usb dan op pc installeren

Groetjes , Musaneter1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit kan wel eens als oorzaak hebben dat de maximale ruimte voor tijdelijke bestanden te krap is ingesteld. Binnen de browsers moet, bij problemen, de caché worden geleegd en ook voor die tijdelijke Internet bestanden moet er voldoende ruimte gereserveerd zijn. Gebruik gewoon de Windows Firewall in plaats van een andere. Download naar een zelf gekozen map en niet naar het bureaublad. Probeer eens met virusscanner uitgeschakeld. Controleer of het virtueel geheugen groot genoeg is en defragmenteer het, dit doe je door de waarde op 0 te zetten en de schijf te defragmenteren, wat op zich ook een goed idee is. Start na elke handeling trouw opnieuw op en maak het wisselbestand groot genoeg met de minimale en maximale waarde even groot, zodat Windows nooit ingrijpt om te gaan vergroten. Doe een schijfcontrole. Scan op malware met bewezen programma's zoals MBAM (geen on-line dingen) en controleer handmatig of er ongewenste programma's gestart worden, dat kan je gemakkelijk en het méést volledig doen met het programma AutoRuns van System Internals, wat niet geïnstalleerd hoeft te worden. Tenslotte, probeer of het installeren van een groot programmapakket vanaf CDRom of DVD niet toevallig een I/O fout (input/output) geeft, wat zou duiden op een kapot moederbord onderdeel. De melding NSIS zegt alleen dat het setup bestand corrupt is en de installatie daardoor onvolledig geweest zou zijn. Dit heeft verder geen betekenis als omschrijving van de fout.
 
Ik gebruik zelf avira antivirus pro

Alfred 2 ik heb chache opgeschoond van chrome ccleaner ook gedaan malwarebytes moet ik nog uitvoeren(moet even van laptop na pc zetten)
 
Misschien kan je een USB Netwerkadapter, of natuurlijk een goed netwerkkaartje, gebruiken om te kijken of het daarmee gaat. Bij mij slijten de netwerkkaartjes snel. Meestal was het helemaal over en het beeld bleef dan soms zwart. Daarom denk ik niet dat het een hardwarefout is. Een kaartje of adapter kost niet zo veel en is een mooi reserveonderdeel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan