Download via binaries.news.planet

Status
Niet open voor verdere reacties.

catharina1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Ik krijg sinds kort geen verbinding meer met de server bij het downloaden via newsleecher,deze geeft een error, [B]your host connection limit reached[/B].Ik download al zeker 2 jaar en ken dit probleem helemaal niet Is er iemand die dit probleem ook kent en is er eventueel een oplossing voor .

Het lijkt er op dat die server zo populair is geworden, dat er teveel downloaders aan hangen. Of de server heeft z'n policy veranderd en de limiet verlaagd. Wordt er niets over gemeld in nieuwsgroepen?

nee ik kan er niets over terug vinden, ik zag wel vragen van gebruikers van deze server dat download snelheid aanzienlijk in elkaar stort.

your host connection limit reached

Heb al vanalles geprobeerd, firewall uitgeschakeld, grabit opnieuw geinstalleerd.
Na een telefoontje naar de service desk van planet was het binnen een dag weer zoals vanouds.
Dit duurde echter maar drie dagen, daarna weer dezelfde melding.
Het probleem zit dus bij de server van Planet.
Jan

Ja het is wel duidelijk ik denk dat het gewoon tedruk wordt,heb inmiddels besloten om een payserver te nemen want ik wilde iedere keer opnieuw de ergernis besparen. Ik heb hier nog geen spijt van werkt prima.
In ieder geval bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan