Download via firefox weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

defa45

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Vanmorgen downloade ik de nieuwe ccleaner 2.25 via firefox. Dit ging goed, bestand werd gescand door norton360 en ok bevonden. Hij kwam terecht in de map die ik opgegeven had d:\install.
Maar toen ik firefox (3.68) afsloot verdween ook het gedownloade bestand in de map d:\install.
Heb dit verscheidene malen geprobeerd, elke keer hetzelfde. Ook na opnieuw opstarten PC.

Als ik meerdere betanden achter elkaar heb download en sluit firefox, dan verwijderd hij alleen de eerste download.

Als ik via IE8 download, dan blijven ze wel staan?

Wat kan er nu aan de hand zijn? :confused:

Systeem: Windows7 Ultimate x64 NL, Firefox 3.68 NL

Laatst bewerkt:
windows 7

Ik denk dat het met Windows 7 te maken heeft. Kijk even op de besturingssystemen forum en zoek dasn bij Windows 7. Het is al bekend dat er toch nog mensen zijn die van Windows Vista naar Windows 7 zijn overgestapt, maar toch nog problemen hebben met Windows 7. Ik heb er zelf ook problemen mee.

Groet,

Sidney Hoekstra.

Ik betwijfel of het met windows7 te maken heeft, draai deze al zo'n maand nu in samenwerking met firefox.
Tot en met gisteren geen last van dit probleem gehad.

Windows7 draai ik al wat langer op een laptop (vind het wel een verbetering tov Vista (alhoewel ik daar ook niet veel problemen mee had).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan