Download weigert onder Zonealarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
als ik iets probeer te downloaden krijg ik een nieuwe pagina en daar staat dan

This object has been blocked.

Als ik nu Zonealarm uitschakel opnieuw de download aanklik werkt het wel
ik heb al wat zelf geprobeerd maar het lukt me niet daarom Helpmij er maar bij gevraagd
weet iemand raad

Je geeft niet veel info over wat je wilt downloaden en waarmee, maar probeer het volgende eens.
Ga in ZoneAlarm naar Program Control en klik op de knop Add rechts onderaan.
Blader naar het programma dat toegang moet krijgen.
Is dit bijvoorbeeld een P2P-programma als LimeWire, dan ga je naar Program Files\Limewire\Limewire.exe en dubbelklik je op Limewire.exe.
Het programma verschijnt in de lijst.
Klik dan op de vraagtekentjes die er achter staan en klik op Allow.
Normaal gesproken hoeft dat alleen in de kolom Access, maar een P2P-programma moet je ook serverrechten geven.

Guus.

Laatst bewerkt:
ik gebruik Firefox 1.0 en download met het daar ingebouwde
download manager

Geplaatst door Gillian
ik gebruik Firefox 1.0 en download met het daar ingebouwde
download manager

heb het net met Slimbrowser geprobeerd dan geen probleem het programma dat ik wilde DL was Cruator

Het probleem zal dan ergens in Firefox of de downloadmanager zitten.
De melding "This object has been blocked" is ook geen melding van ZoneAlarm, want dat programma geeft duidelijk herkenbare waarschuwingen via venstertjes rechts onderin het scherm.
Staat er bij die melding nergens te lezen door WAT dat object wordt geblokkeerd?

Guus.

Slimbrowser rules :cool: :D

Ik denk dat je bij firefox in de instelling moeten kijken,
security: daar staat vast wel iets aangevinkt wat uitgevinkt meot worden ;)

ik ben wat verder gaan zoeken en kwam op het volgende

Why does ZoneAlarm block everything I try to download? I have tried Opera. I get the message: This object has been blocked. I tried IE. I get the message: You are Forbidden to view this page, or Error 403. I have tried both Firefox and Mozilla. I get the message: This object had been blocked. If I turn Zonealarm off I can download. What gives?

Do you have Mobile Code control turned on in your Privacy settings of ZAP? If so, turn it off when you want to download and see if that fixes it.

dus het was toch zonealarm
want nu werkt het weer

altijd handig voor de volgende met het zelfde probleem

julie bedankt brachten me op het goede spoor
:thumb:

Geplaatst door Gillian
Do you have Mobile Code control turned on in your Privacy settings of ZAP? If so, turn it off when you want to download and see if that fixes it.

dus het was toch zonealarm
want nu werkt het weer
Aha. Dan weten we dat ook weer.:)
Wist niet dat het om ZoneAlarm Pro ging.
ZA Free Edition heeft geen Mobile Code Control, dus daarbij treedt het probleem sowieso niet op.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan