download zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Het rekening overzicht van Mijn Postbank heb ik gedownload. Ik kan dat bestand nergens terug vinden. Met zoeken op diverse namen en datum lukt het evenmin. Ook "help" geeft geen indicatie waar het bestand wordt opgeslagen. Heeft iemand een idee hoe ik de bij- en overschrijvingen over een periode van een jaar kan vinden.

Heb je dat bestand vandaag gedownload? Probeer dan met de zoekfunctie:

Start/zoeken -> Alle bestanden en mappen -> Laatste wijziging -> een datum opgeven -> met pijltje naar beneden en kiezen voor 'aanmaakdatum'. Vul hier bij 'van' en 'tot' de datum 27-2-2005 in en druk op de knop zoeken. De lijst die nu geproduceerd wordt, moet ie bij staan!:)

Hallo ikself. Jouw advies uitgewerkt. Een soortgelijke methode had ik reeds toegepast. Ook nu niets gevonden. Vandaag opnieuw gedownload en niks aangetroffen. Nu vermoed ik, dat downloaden bij de Postbank betekent dat je een langere periode op je scherm krijgt zonder telkenmale door te bladeren. Het is nu een lang te scrollen bestand. Dan komt de vraag op welke wijze haal ik dat binnen op een door mij te Bepalen plaats om het daarna te kunnen importeren in een off-line rekeningoverzicht. Bedankt.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je perongeluk openen inplaats van opslaan in hebt geklikt:) , dat is mij ook wel eens overkomen:o

Ik heb de maker van Orov (het offline rekening overzicht programma) benaderd en hij heeft suggesties aangedragen. De grootste bosdoener schijnt te zijn Mijn Postbank.nl in combinatie met XP en SP2. Volgens de helpdesk van Mijn Postbank moet de beveiliging er af en dan kan worden gedownload en vervolgens de import door Orov plaatsvinden. Ik geef dit antwoord reeds, zonder test.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan