Downloadbeheerder uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Als ik iets download vind FireFox het blijkbaar nodig om een schermpje te openen, de z.g.n. downloadbeheerder. Kun je dit scherm uitzetten? Verbergen kon wel maar dan komt hij ter hoogte van de systemtray. Ik vind het niet handig.

Die kun je uitzetten in de Voorkeuren. Bij mij zit dat onder Bewerken -> Voorkeuren -> Algemeen -> Vinkje weghalen.
Ik zit op Linux, ik dacht dat het op Windows onder Extra -> enz. zat. Maar 't kan worden uitgezet in ieder geval.

Dat heb ik weg gehaald maar dan verschijnt de downloadbeheerder even goed nog iets boven je systemtray en niet meer als pop-up maar is er nog wel degelijk met als gevolg dat je hele downloadlijstje vol komt te staan met downloads die al gedaan zijn.

Dat is vreemd. Ik heb even op WIndows gekeken, maar bij mij is hij wel uit. Dat wil zeggen: er blijft dan 'n minimale melding op de statusbalk staan. Die kan ik ook niet uitzetten. Maar dat is echt minimaal.

Ja die bedoel ik, maar als je die aanklik tijdens het downloaden krijg je alsnog de downloadbeheerder met alle downloads die je ooit hebt gedaan. Je kunt deze wissen maar ik snap het nut er niet echt van. In IE was alles in 1 schermpje gecombineerd en hoefde je geen lijstjes te wissen.

Aha, ik snap. het. Je hebt in de voorkeuren onder Privacy ook nog Downloadgeschiedenis onthouden. Als je die uitvinkt, dan is die lijst misschien weg?
En anders is er misschien 'n omweg.
Als je Download Statusbar installeert vanaf https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/26
kun je misschien alles uitzetten. Ik heb dat even geprobeerd en bij mij zag ik helemaal niets meer. Minimale modus en alle meldingen uitzetten.
Alleen: ik zie niets van 'n lijst of zo in dat kleine venstertje, en het is echt niet meer dan 'n centimeter breed. Dus hoe dat nou in de weg kan zitten... Of het is toch iets anders bij jou.

Ok, dat werkt bij mij, downloadgescheidenis uitzetten. Hij onthoud dan ook geen oude downloads meer en de melding verdwijnd ook direct na downloaden. Ik vind het best zo, die andere optie die je aangaf is niet nodig. Dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan