downloaden/bouwen

• Onderwerp starter Onderwerp starter rizo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rizo

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2008
hallo all,

kan ik ergens DW 8 downloaden?
ik wil graag een website bouwen, kan ik ergens stap voor stap zien.

gr,
rizo :D

bedankt

bedankt,
dit heb ik al gedownload, en nu?
waar kan ik beginnen.
ik ben in deze forum aan het doorbladeren.

Ik weet niets van websites bouwen af hoor !

dreamweaver

hallo all,

kan ik ergens DW 8 downloaden?
ik wil graag een website bouwen, kan ik ergens stap voor stap zien.

gr,
rizo :D

Als je dreamweaver opstart komt het opstart scherm maar voren. In dit welkomsscherm kun je keuzes maken.

Create new-HTML- de eerste pagina verschijnt. Aan de bovenzijde heb je een veldje staan met Code, Split en Design. Code = html, Split = een combinatie van html en wat je ziet, Design = wat je plaatst is wat je ziet.

Probeer maar eens.

zoals ik het hier lees ben je een beginner. Ik zou als ik jou was een standaart template pakken en van daaruit opbouwen. Dat is denk ik het makkelijkst;)

reactie

Je rijdt ook geen auto voor je je rijbewijs hebt gehaald.
Vooraan beginnen is voor iedereen belangrijk en vooral in HTML. Ondanks dat je in dreamweaver in designmote kunt werken is het zinvol om te beginnen bij het begin. Je kunt ook meteen CSS of javascript erin rammen maar als je het niet begrijpt kom je niet ver.

Voor alle beginner raadt ik aan om vooraan te beginnen en te kijken wat er gebeurt met wat je doet. Zorg dat je de optie split open hebt staan en dan zie je meteen de html code.

Voorbeeld.
Maak een tekst in word en de gelijke tekst in kladblok. Voeg ze dan in in dreamweaver en je ziet meteen het verschil. Het worddocument voegt html code toe waar je u tegen zegt en het kladblok document voegt een normale html code toe. Het is maar waar je wilt beginnen.

daarbij komt ook nog eens dat de splitmode handig is om htmlcodes uit je hoofd te leren. Als je iets doet in het design gedeelte zie je dat ook gebeuren in de HTML code, zo leer je dat ook meteen uit je hoofd.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan