downloaden demo games lukt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mayo71

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2008
Hallo, eerst even compliment voor helpmij; jullie hebben mij al vele tips gegeven...:thumb:
Heb net nieuwe laptop HP Pavillion DV9750ed gekocht...Wilde wat demo's van games downloaden...Wat schetst mijn verbazing...hij begint lekker met downloaden en gaat steeds langzamer...daarna blijft hij helemaal steken. Firewall (Norton) even uitgezet, maakt geen verschil. Hetzelfde blijft gebeuren, bij verschillende demo's (demo's zijn toch niet illegaal?!) Ik heb een router dus draadloos, maar die geeft geen problemen aan. Vreemd he? Iemand een idee? Alvast bedankt!:D
P.S. windows vista home premium is de OS

Laatst bewerkt:
Hallo, eerst even compliment voor helpmij; jullie hebben mij al vele tips gegeven...:thumb:
Heb net nieuwe laptop HP Pavillion DV9750ed gekocht...Wilde wat demo's van games downloaden...Wat schetst mijn verbazing...hij begint lekker met downloaden en gaat steeds langzamer...daarna blijft hij helemaal steken. Firewall (Norton) even uitgezet, maakt geen verschil. Hetzelfde blijft gebeuren, bij verschillende demo's (demo's zijn toch niet illegaal?!) Ik heb een router dus draadloos, maar die geeft geen problemen aan. Vreemd he? Iemand een idee? Alvast bedankt!:D
P.S. windows vista home premium is de OS

ben je op de achtergrond nog dingen aan het doen met internet ( denk aan multyplayer of dingen downloaden via torrents of iemand iets doorsturen via msn ) en demo's zijn niet illegaal nee, zijn gewoon legaal . met wat voor een snelheden download die dan? en hoeveel m-bit internetverbinding heb je?

grtz Arno ;)

Hoi Arno,
Ik ben dan niks anders aan het doen, het downloaden begint meestal rond de 300kb, en dan zakt het af en blijft dan steken op soms 2 procent, of 30 procent of whatever. Ik dacht dat ik 32mbit verbinding heb. Ik heb gloednieuwe laptop, 2 ghz, 2gb ram, 250 gb geheugen. Je zou toch zeggen dat wat dingetjes downloaden geen probleem zou moeten zijn. Ik wilde het programma CCleaner ook downloaden, en AVG online virusscan ook, lukt ook niet. Volgens mij ligt het aan Vista? Niet compatible of zo. Muziek downloaden (Limewire) gaat wel, voor zover ik nu heb gedaan geen problemen.
:confused: Ik weet het niet hoor!
Groetjes!

Bij sommige andere sites en toepassingen lukt het wel...andere niet. Ik hou het maar op vista compatibiliteits issues..:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan