Downloaden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongen

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Telkens als ik een nzb bestand open, zie je het bestand heel even en dan is het weg. Wanneer ik dan kijk bij News & Log staat er vaak in het rood: no such article. Hoe kan dit, ik vind de nzb bestanden op binaries.com.

Ik gebruik het programma Newsleecher, en geen payserver.

Via een Payserver kun je veel langer bij de bestanden. Nu zit je waarschijnlijk op de nieuwsserver van je provider. De retentietijd is daar veel korter..

Via een Payserver kun je veel langer bij de bestanden. Nu zit je waarschijnlijk op de nieuwsserver van je provider. De retentietijd is daar veel korter..

Idd, het beste is dan om te zoeken via Binsearch kijken naar de dagen ( max. 3 ) en het dan downloaden, maar ik kan je toch ten zeerste een pay server aan raden, voor 11,90 Euro download je de hele maand met je bandbreedt snelheid daar kan geen torrent tegen op. Ik ben hellaas niet zo thuis in Newsleecher gebruik zelf newsbin pro, en daarmee heb ik ook wel eens dat hij de bestandjes niet in de query zet, start dan eerst Newsbin op, en dan pas maak ik de NZB aan en dan open ik die, op die manier heb ik er geen last van...

Grettzzz

Laatst bewerkt:
ik heb 1 tip voor jou je moet maar even een keer op deze site kijken binaries4all daar word alles goed uitgelegd hoe alles moet instellen. en voor de nzb kun ook dit proggie gebruiken
watchdog ook heel gemakkelijk:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan