downloaden lukt vaak niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cache vind je als volgt:

Edit, preferences, tabblad folders

Als je een rits rar bestanden hebt (na het controlleren van de pars) dan kun je de 1e rar file dubbelklikken

heb zelf ook een probleem

ik heb nu ook grabit op mijn pc maar helaas wilt grabit niet alle NZB files of andere bestanden uit veel groepen niet downloaden.. de pijltjes worden dan rood en zeggen vervolgens dat het niet lukt.:confused:

Kan het een en ander downloaden maar veel niet..

ik zit bij @home en heb alle servers al toegevoegd (zowiezo) waarbij ik bij een groups heb (dus dat is de goede server) maar kan niet alles downloaden.
kheb bijvoorbeeld gekeken naar a.b.games.xbox360 maar daar kan ik ook al niks van downloaden.:shocked:
help mij alsjeblieft :)

mijn msn is joeverheugt@msn.com zal het op prijs stellen :)

groeten:thumb:

ik heb hetzelfde gehad, dit lag echter wel aan chello. Deze ondersteunde niet alles en ook maar 24 uur. Dus van downloaden kwam ook niet veel terecht. Kon allen een cd opnemen met liedjes. Heb nu een betaalde payserver Eweka en heb er nu geen last meer van. Ik weet niet of jij dit ook hebt. Het kost 7,50 euro per maand. Als je steeds wat wil hebben is dit het zeer zeker waard en je kunt het ook opzeggen per maand. Geen ergenissen meer.!!!

mooi

zon payserver waar zorgt dat precies voor..
je kan dan echt alles downloaden met grabit wat je wilt?? (de znb files enzo??)
heb je ook een goed adres voor me en hoe wordt dat geregeld dan?
je betaalt en dan heb je het gelijk of?

Ik heb als payserver Eweka Internet Services in Alkmaar. Deze ondersteunt een hoge download wat je van je provider aan kan.Het blijft zo,n 30 dagen staan op die server. Je moet wel vooruit betalen, meestal doe ik dit voor een paar maanden. Als je betaalt hebt krijg je van hun je nummer en wachtwoord. Zie de volgende site van Eweka.

www.Eweka.nl

downloaden met grabit

Vandaar. Juist Ik zoek namelijk meesal eerst via de link: binsearch.info en dan stel ik in of ALL dus ouder dan drie maanden, en dan kan het zijn dat de post niet meer ondersteund is.Ik kan dus beter op een maand zetten of zo? Of heb dat ook geen zin? Ik zoek nu de CD en DVD Rood van onze Marco maar die is nog niet te vinden.

Bij mij is deze dus geen probleem stond er gisteren al op Je krijgt dus ook meer mogelijk heden om dingen e.d. te downloaden.

moet je daarvoor nog een extra kabel aanleggen enzo??
of heb je genoeg aan servernaam en wachtwoord?

Je hoeft verder niets te doen. Je krijgt je naam en wachtwoord van Eweka die moet je dan gaan opvoeren in Grabit als newsserver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan