downloaden met bittorrent

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wandw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wandw

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
ik ben een spel aan het downloaden dat bij het begin 8 seeds bevatte, nu ben ik aan de60%, en nu heeft hij geen seeds meer, geen actieve noch passieve. Valt dit op te lossen?

alvast bedankt

gewoon wachten tot mensen weer gaan delen (seeders zijn delers in het nl), heb je trouwens je poorten open voor bittorent. Dan gaat die namelijk ook sneller!

mvg

Mag ik je aanraden je eens gaan te verdiepen in nieuwsgroepen?
Dan heb je geen gezeur meet seeders en leechers en altijd een super snelheid en complete downloads :thumb:

Check deze site eens voor alle info:

http://www.binaries4all.nl/

Ik raad je het programma Grabit aan om gebruik te maken van nieuwsgroep downloads.

hoe controleer je dat?

kan er uit opmaken dat je niet veel van torrents weet, dan zou ik ook niet verder gaan downloaden. Lees eerst wat torrents enzo zijn, hoe je uit moet pakken. Straks download je een virus ofzo.

'mvg

kan er uit opmaken dat je niet veel van torrents weet, dan zou ik ook niet verder gaan downloaden. Lees eerst wat torrents enzo zijn, hoe je uit moet pakken. Straks download je een virus ofzo.

'mvg

ik weet wel welke bestanden ik moet downloaden:)

Zie je onderaan bittorrent ongeveer in het midden een symbooltje staan, is dat groen of niet? Indien het niet groen is ondervind je een extreem lage snelheid. Dan klik je erop om even te kijken waaraan het ligt. Als ik het goed heb is de tweede of de derde functie het controleren van de poort (of deze openstaat) even op die knop klikken waarop je browser opent en je het antwoord zal geven...

Zie je onderaan bittorrent ongeveer in het midden een symbooltje staan, is dat groen of niet? Indien het niet groen is ondervind je een extreem lage snelheid. Dan klik je erop om even te kijken waaraan het ligt. Als ik het goed heb is de tweede of de derde functie het controleren van de poort (of deze openstaat) even op die knop klikken waarop je browser opent en je het antwoord zal geven...

mijn poor stond inderdaad niet open, ben nu aan het proberen dit op te lossen.:)

bedankt;)

heb je router of modem?

als je router hebt doe het volgende:

www.portforward.com (klik in de tekst op het woord ''Routers''

en zoek je router op

als je geen router hebt moet je ff zeggen

ik wil ook wel ff alles uit gaan leggen, als je ff zegt wat voor router + type je hebt zal ik het allemaal ff uitleggen

(zal ik vanavond gaan doen, ik ga ff weg zo)

mvg

ik wil ook wel ff alles uit gaan leggen, als je ff zegt wat voor router + type je hebt zal ik het allemaal ff uitleggen

(zal ik vanavond gaan doen, ik ga ff weg zo)

mvg

de poort werkt nu, bedankt;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan