downloaden met grabbit | Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

thesjeik

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2008
Ik heb me sinds kort aangemeld bij eweka, zou super snel zijn, nu ben ik aan het downloaden met grabbit maar mijn snelheid gaat van 500 naar 150 KB/s en blijft daar.

Ik heb ziggo intensief 12 mbit kabel. hoe kan dit.

ik heb een nieuwe draadlose internet kaar van lynksis NM: WMP54G (2,4ghz 54G wireless)
en een nieuw router van linksys WRT54G2

groetjes

Staat er toevallig geen speedlimiter aan in Grab it, test ook eens een ander proggie.

Welke virusscanner heb je?
Bij mij was Kaspersky de boosdoener.
Poort open in je router? 119 .

p.s. Ik download ook via Ziggo en Eweka en haal gewoon 2200 KB !

Laatst bewerkt:
hoe zet ik die poort open in mijn router dan.

Ik heb NOD 32 en heb net nog gelezen dat deze juist goed is daarvoor.

Hoe je de poort in je router openzet kan je hier vinden:

http://portforward.com/

Zoek daar je merk en type router en je krijgt een stappenplan.
Verder zou je in NOD32 moeten kijken of je Grabit in een lijst met vertrouwde programma's kan krijgen zodat deze niet meer gescand wordt. In Kaspersky weet ik hoe dat moet maar in NOD32 helaas niet.

Ik gebruik Grabit zelf ook i.c.m. Ziggo en behaal met alle standaard instellingen, zonder bijzondere aanpassingen, altijd de maximale download-snelheid, dus de combinatie is het echt niet.

Tja, ik ook maar de één is de ander niet. Ik moest alleen Grabit in de lijst met vertrouwde programma's zetten bij Kaspersky en ik was klaar.
Ik haal nu 2200 KB/S......

Tja, ik ook maar de één is de ander niet. Ik moest alleen Grabit in de lijst met vertrouwde programma's zetten bij Kaspersky en ik was klaar.
Ik haal nu 2200 KB/S......

Zelfs dat hoefde ik in Eset niet te doen en ik haal bijna 1500 KB/S met een 12Mbit abbo!:D

Jij zit dus ook hoger dan je abbo !!
Ik heb een 16 Mb verbinding en haal dus 2200 KB en dat is dus ook ver boven de geboden snelheid op papier.
Lang leve Ziggo.....:p:thumb:

maar nu is mijn probleem nog niet opgelost!!!!
download nu met 400 KB maar weet dat er meer in zit........HELP

ik heb vandaag mijn router omzeilt en direct op het modem van @home gezeten. maar ook dat werkt niet.

Kan het ook aan firewall van windows liggen heb grabit toegevoegd en aangevinkt zodat deze in de lijst staat.

Vandaag al een uur aan de telefoon gehangen met ziggo maar krijg je die stomme telefonistes die alleen op kunnnen lezen wat op de pc staat.

Nu doet die helemaal niks meer :( 0,0 kb

wat een gezeik. Stomme ***** pc's

Hoh hoh, daar heb je iets belangrijks gezegd...

Je was dus @home abonnee.

Welke nieuwsservers heb je ingesteld in Grabit en welke gebruikersnaam??

Nog even vergeten,download hier eens een bestand vaan 32 of 100 MB en kijk eens welke snelheid je daar haalt:

http://speedtest.bbned.nl/

Wellicht is heel je verbinding te traag en ligt het niet eens aan Grabit of Eweka.

hey daar,
ik het probleem weten te beperken toto mijn computer en de verbinding met de router.
als ik namelijk tegelijk met mijn laptop en mijn pc online ga en mijn pc heeft gabit aan staan dan doet mijn pc niks met internet omdat het volgens mij door grabt eruit gegooid wordt, de laptop heeft tegelijkertijd wel gewoon internet en doet die download test op dat moment ongeveer 700KB/s dus, hoe kan dit dan.
Poort open gezet in mijn router maar helpt ook niet.
router is draadloos maar momenteel via lan verbonden met mijn pc.

kom maar op met de suggesties

Dus je haalt in de test 700 KB?
Dat is dus niet voldoende met een 12 MB aansluiting !
Daar heb je dus ook al een probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan