downloaden met kazaa vervanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
nou weet ik niet of het hier even mag behandeld worden
maarja gok erop.

vroeger was kazaa een hipe diet kazaa kazaa lite ik denk dat ik ze zowat alemaal gehadt heb .
intussen is het een mega virus en spy netwerk als het eigenlijk nog wel draait toen ik een half jaar terug de software probeerde ontstond er geen verbinding meer.

nu kwam ik mappen tegen met de kazaa temps en dat waren er nogwal wat op me pc.
zoveel dat kazaa een uur nodig hadt eens op gang te komen.

maar goed aangezien kazaa niet meer leeft of beter gezegd door me virus scanners en anti spy software gelijk al als probleem wordt gezien is het onmogelijk om te kijken nog wat binnen te halen uit dat archief.
wie weet een prog wat die oude kazaa bestanden wel pakt
ik weet dat er download software is die dus de oude kazaa bestanden ook me kan pakken .
moet er bij zeggen dat het wel om muziek gaat voor eigen gebruik maar helaas stream rips bootlegs live opname van festivals in de underground waren dus tekno en uit polen roemenie en weet ik uit welke delen van de wereld kwam 1 moeilijk te vinden 2 als het al gevonden was veel geduld nodig met binnen krijgen.
3 al helemaal niet op cd of andere manier verktijgbaar.
dus het is niet zo dat ik muziek donwload om dat ik geen geld wil uitgeven aan de cd,s .
:thumb:

daarbij wil ik ook eigenlijk zeggen mensen koop gewoon de cd of via een internet shop de tracks artiesten moeten ook kunnen leven.

Ach, er zijn ook progjes als Emule................................

ja die ken ik en dc maar ik zoek een prog wat dus me oude kazaa dat of temp files probleem loos in zich op neemt en verder binnen haald indie mogelijk er moet zoiets zijn maar welke van de zoveel 1000de is dat :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan