downloaden met spotnet lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickesje

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2012
goedemiddag

ik had een vraag ik download sinds kort weer met nieuwsgroepen
nu hadden vrienden mij aanbevolen via spotnet tedownloaden
ik accoutn bij eweka aangemaakt spotnet gedowload en alles ingevuld
nou muziek downloaden gaat prima krijg alle bestanden binnen geen problemen mee
nu heb ik al zon 100 films gedownload
het enigste wat ik krijg is dat de film totaal niet compleet is /beschadigd is /blokken mist enzovoorts bij elke film die ik uit kies als ik dan in spotnet kijkt naar de status
zodra hij binnen is gaat hij verifieren en dan komt de status mislukt testaan
ik heb spotnet al een keer verwijderd en opnieuw gedaan maar totaal geen effect terwijl die vrienden totaal geen problemen hebben
daar word alles automatische uitgepakt via spotnet en altijd films helemaal in orde en compleet kan iemand me hiermee helpen want
ik snap er niks meer van en is niet bepaald leuk zo meer

alvast bedankt

mvg nickesje

Laatst bewerkt:
niet compleet is /beschadigd is /blokken mist

Hoe ouder de datum dat bestanden of servers staan des te minder ze betrouwbaar worden, klinkt stom maar na hele lange tijd ontstaan er fouten.
Blokken missen is gewoon dat de .rar kapot is. Meestal zitten er .par files bij die dit probleem weer oplossen.
Niet compleet kan geval zijn dat ouder is dan de retour datum die je krijgt van eweka of de persoon die het bestand geplaatst heeft is iets vergeten.

nee heb ook al films gedownload van paar dagen oud om te testen idem dito het zelfde probleem en ik zoek ook uit of der par files bij zitten heb ook express net zoals vroeger quickpar der bij genomen om eventueel te reparen maar ook dat gaat niet want zodra ik hem open met quickpar gaat hij testen en is die op het einde dan kan ik hem niet reparen want die mis al die blokken en zoals ik zei het is ook met nieuwe films allemaal

mvg

Ik gebruik

Spotnet/nzbindex.com om nzb's mee te zoeken.
En met grabit download ik het en doe ik het auto uitpakken/maken.
(En soms alleen downloaden met grabit en handmatig met QuickPar alles nakijken en uitpakken met winrar.)

spotnet maakt alleen een beschrijving. het is niet verantwoordelijk voor de qualiteit van de download. Het is zeg maar een routebeschrijving.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan