Downloaden newsleecher/Grabit lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankh1

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
47
Hallo,

Ik heb een nieuwe computer en hier onder andere newsleecher en grabit op geinstallerd (voorkeur voor newsleecher, maar toen dat niet goed werkte grabit geïnstalleerd). Zoeken van spots doe ik via spotnet op de betaalde site van Eweka.

Als ik een spot wil downloaden dan komt deze in newsleecher/grabit, maar het downloaden gaat erg traag (Bij grabit krijg ik de melding authentication failed, maar gebruikersnaam en wachtwoord kloppen wel).

Ik heb de firewall van windows 7 64X al open gezet en volgens mij ook de poorten in mijn router goed gezet. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.
 
Nee niet tegelijk. Normaal gebruikte ik newsleecher toen die ging downloaden met 4 kb per seconde ben ik Grabit gaan proberen maar dat wordt niet beter.

De hostnaam heb ik de server ingevoerd. Volgens mij klopt dit..
 
Dit staat er op de site van Eweka:

Error 502 (Access denied to your node)
Waarschijnlijk kunt u geen verbinding krijgen, omdat de aanmeldgegevens foutief zijn ingegeven in uw news client.

De meest gemaakte fout is met het wachtwoord. Het wachtwoord kunt u het beste even met de hand intoetsen, omdat met kopieren/plakken ongewild vaak onzichtbare tekens en spaties meegekopieerd worden. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters, het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Wanneer uw account niet-actief is geweest, krijgt u na een nieuwe betaling een ander serveradres. Heeft u dit al gewijzigd bij de server- instellingen in uw news client? U kunt uw accountgegevens nakijken in Mijn Eweka.

U mag maximaal 8 verbindingen maken met Eweka. Controleer of er niet meer verbindingen zijn ingesteld in uw news client.

Staan er nog voldoende credits op uw account? U kunt dit inzien in Mijn Eweka.

Soms kan het helpen de news client na een configuratiewijziging even te sluiten en opnieuw te starten.

Verwijder eventueel de news client en installeer deze opnieuw.
 
Ik denk dat het inderdaad door copy/paste was. Bedankt voor de hulp. Het gaat nu prima!
Probleem opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan