downloaden stop na X-aantal kb's

Status
Niet open voor verdere reacties.

beeck

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
hey,

heb een probleem bij het downloaden (adsl), wanneer ik iets probeer te downloaden, stopt het automatisch na een 400tal kb's, het is alsof de verbinding wegvalt, (want soms heb ik het ook wanneer ik op een site probeer door te linken naar een andere pagina dat ik die pagina dan niet krijg ) maar het icoontje van internetverbinding blijft wel gewoon staan, ik heb het op 2 verschillende pc's binnen hetzelfde netwerk dus het kan niet aan mijn pc liggen volgens mij..iemand die kan helpen?

Modem al eens gereset?
Anders even Helpdesk bellen, lijkt mij een probleem met een niet al te stabiele verbinding.

provider = belgacom adsl (belgië)

router = netopia cayman

firmware = geen idee :)

Is de router ook het modem of is die lost. En als je pc direct aansluit op het modem heb je het probleem dan ook.

Andre kable gebruike tussen pc en modem.

de router is ook de modem, er zijn twee pc's draadloos op aangesloten, het probleem is van de ene dag op de andere gekomen zonder iets aan instellingen of wat dan ook veranderd te hebben

Oke nu komen we wat verder.

Als je de pc direct aansluit op het modem dus niet draadloos. Werkt het dan wel goed.
Zo ja dan is er iets mis met de WLAN van het modem.

Zo als er vermeld zou een reset uit/aan moeten werken.

heb router net gereset, probleem is er nog steeds, kan momenteel niet testen door met kabel verbinding te maken met router omdat ik hier niet direct een heb liggen, nu wat mij daarjuist opviel, wanneer het downloaden stopt / het doorlinken niet lukt dan komt op de homepage van mijn router bij : DSL : down (ipv up)
Connecton : down (ipv up)

Lijkt dat er een probleem in je modem zit. Neem maar kontact op met de helpdesk.

heb router net gereset, probleem is er nog steeds, kan momenteel niet testen door met kabel verbinding te maken met router omdat ik hier niet direct een heb liggen, nu wat mij daarjuist opviel, wanneer het downloaden stopt / het doorlinken niet lukt dan komt op de homepage van mijn router bij : DSL : down (ipv up)
Connecton : down (ipv up)

Heb je niet een quotum overschreden ? DSL down is namelijk simpel geen adsl.

heb nu net oude modem terug installed, alles werkt nu normaal
conclusie = router dood?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan