downloaden uit nieuwsgroepen

• Onderwerp starter Onderwerp starter xdbts
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xdbts

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2001
Allereerst ik werk met xnews en agent. (doorelkaar)
Ik heb kabelverbinding.

Iemand begint met een upload in een nieuwsgroep (bijv filmx.part01.rar), nadat hij 20 delen heeft upgeload wil ik filmx downloaden.
De nieuwsgroep is popi en heeft een korte up time voor de berichten.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik de film helemaal krijg zonder dat ik constant zelf handmatig de thread moet downloaden.
(ik bedoel wacht ik 3 uren dan kan het zijn dat de eerste delen al weer weg zijn)

Misschien een beetje warrig allemaal, maar is het mogelijk om een progje (xnews agent of whatever) zo in te stellen dat ie gelijk alle (volledige) delen download als ik alleen het eerste deel invoer. -en dat kan natuurlijk een info of een par of een part01.rar bestand zijn)
Dan hoef ik niet constant erbij te zijn.

En weet iemand nog een GOEDE zoeksite voor nieuwsgroepen. Zoiets als sharereac. of filenex. voor edonkey. Dus niet alleen zoekfunctie (http://alt.binaries.nl/) maar iets meer

vraag 1 nee met xnews is niet mogenlijk wat jij wilt.
en ik vraag me af of het uberhabt mogenlijk is een newsreader zo in te stellen dat ie automatische de headers ophaald en downt.

dus bij houden en downen als kan is advies.

tipje kijk eens *** hier ***

andere tip lees ook eens dit *** dit *** voor je andere vragen gaat stellen ;)

Ga eens kijken op http://www.cosmicwolf.com daar kun je powergrabb downloaden waarmee je uit nieuwsgroepen kunt downloaden. En met het progje FTD kun je alles in de gaten houden wanneer ze iets posten en in hoeveel delen enzo. Je kon het eerst downloaden vanaf www.ftd.nu maar dat gaat niet meer.
Misschien dat het in een of andere nieuwsgroep staat.

wat jij wil kan met bommanews plus, (of bompanews...) een van de 2 maar ben vergeten dewelke... Het probleem van bommanews is dat deze alleen met Yenc en het eigen B-news formaat overweg kan. Bompanews kan wel met alles overweg dacht ik...

Google maar eens naar b-news, bommanews en bompanews voor meer info...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan