Downloaden van een RKK site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Notaris

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2006
Mijn hoog bejaarde moeder kijkt heel graag naar RKK eucharistievieringen. Deze staan op de RKK-site (http://www.rkk.nl/eucharistieviering/uitzendingen/2011/index.html)
Voorheen kon je deze uitzendingen downloaden, echter nu site vernieuwd is lukt dit mij niet meer. Zij vindt dit heel erg.
Weet er iemand een manier om dit toch te doen. Eerst deed ik het met Gemistdownloader. Echter die geeft aan dat dit niet meer gaat.
Het zijn vooral de oudere uitzendingen van bijvoorbeeld 1e helft 2010 waar zij een link mee heeft. Deze staan ook niet op uitzending gemist. Die beginnen pas in augustus 2010Er moet toch iets zijn om haar hiermee van dienst te kunnen zijn?

Groetjes
Notaris

WM recorder

Hardstikke bedankt. Dat het niet gratis is, is geen probleem. Om mijn moeder te helpen heb ik het er graag voor over. Ik heb heel even gekeken en geinstalleerd, maar het lijkt me voor mij misschien te ingewikkeld. Maar dan kan ik altijd nog naar het forum gaan. Bijvoorbeeld bij adapter beschrijving geeft het Microsoft aan. Kan dat? Er wordt ook een 2e getoond, Realtek RTL8168d/8111D Family PCI-E GBE NIC.
Zegt mij allemaal niet zoveel.

Maar goed, hartelijk bedankt en als ik tijd heb, die moet ik maken, dan ga ik er wel eens mee stoeien. Ik heb tot zondag de tijd, dan wil ze beslist weer kijken.

Groetjes
Notaris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan