downloaden van nas met account

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Hallo,

Ik heb een website gemaakt, maar nu vraag ik me af hoe ik mensen bestanden kan laten downloaden. ik heb op de site ene log in pagina gemaakt en als je inlogt word je doorgelinkt naar een pagina alleen voor mensen met een account. en vanaf die pagina wil ik dat mensen de bestandn kunnen downloaden. de bestanden zijn foto's die op mijn NAS server staan thuis. die staat altijd aan. hoe kan ik er voor zorgen dat dit kan?

via FTP?

de NAS is een synology DS

Gr, MrHook

Je kan inderdaad via FTP doen. Je kunt ook webstation aanvinken en de bestanden in je web map zetten en dan naar de bestanden verwijzen op je site (http://jouwnas.dyndns.org/bestand.txt) ik zou niet weten hoe je dat met aanmelden moet doen. Je kan misschien een pagina op je NAS zetten met het "downloadcenter" en dat ze vanaf daar inloggen en downloaden maar hoe je dat verwijs met inloggen weet ik niet :(

Laatst bewerkt:
de inlog pagina heb ik al. dus ik hoef alleen maar een link te hebben waar ik mijn nas kan benaderen van buitenaf. daarin zet ik dan mappen met de foto's die mensen kunnen bekijken die ingelogd zijn op de site. maar ik moet alleen weten hoe ik hem kan benaderen van buitenaf.

gr.

dat is waar, ik zou het ook niet weten. iemand misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan