• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Downloaden van postbank(nu ING)

Status
Niet open voor verdere reacties.

westc03

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Berichten
2
Goedenavond allemaal,

Ik probeer mijn postbank gegevens te downloaden in mijn excel 97 en ik moet hiervoor bij configuratiescherm;landinstellingen' tabblad datum; ingeven: dd-mm-jjjj. deze notatie komt echter niet voor bij de keuzemogelijkheden. Is dit op te lossen?

bij voorbaat dank
Kees
 
Bedoel je misschien celeigenschappen in Excel zelf ? Want hier kun je dat wel kiezen.
 
Hallo flow 10

Bedankt voor je snelle reactie, maar in mijn versie van excel 97 kan ik niet kiezen voor de datum aanduiding dd-mm-jjjj. (bv 14-05-2009). Het gaat hierbij met name om de jaartalaanduiding in 4 cijfers(jjjj)
In de helpfunctie van de postbank staat beschreven dat voordat ik van hen een bestand download ik eerst via mijn config.scherm bij landinstellingen; tabblad datum; moet kiezen voor dd-mm-jjjj. Bij al mijn keuzemogelijkheden komt nergens de jaartalaanduiding met 4 cijfers voor. Volgens de helpdesk van de postbank is dat de reden waarom het downloaden niet lukt. Ik kreeg daar het advies om een nieuwere versie van excel aan te schaffen!! Wellicht heeft iemand van jullie ervaring met het downloaden van gegevens van de postbank?
 
Heb je bij type (getal, datum etc.) wel een optie aangepast? Volgens mij moet het dan lukken als je daar een aangepaste notatie met dd-mm-jjjj zou aanmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan