Downloaden van savegames PS ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Ik ben benieuwd of het mogelijk is om van Internet savegames van een spel te downloaden en in de memorycard te krijgen.

Reden hiervoor is dat ik het spel Final Fantasy 8 heb, maar de kids over cd 1 hebben gelopen (denk ik) :(

Nu blijft het spel hangen precies tijdens de intro FMV.
Helaas kun je die FMV bij FF8 niet overslaan. Verder was het spel wel te spelen.

Ben dus op zoek naar een savegame van dit spel :)

(heb de videotheek al geprobeerd maar die heeft het spel niet meer anders had ik het even een dag gehuurd en zelf een savegame aangemaakt )

Nico

verder.

Ja.Misschien is er een mogelijkheid.Maar die weet ik niet.Maar als het kon.Dan zul je verder in het spel problemen krijgen,want dan zal het af entoe gaan haperen.(of heel vaak).Dus dat zal ook geen oplossing zijn.

Tjaaaaaaaaa heeeel mischien als de ps2 onlien gat dat je dan files kan uitwisselen. Maar ik denk het niet. Miwshcien even proberen bij vrienden is een redelijk populiar spel

gAAT WEL.

Het gaat wel,omdat als je naar www.cheatplanet.com en daar naar playstation.Krijg je ee nscherm te zie.:
VOOR CHEATS.
VOOR STRETAGIE
EN VOOR SAVED GAMES....etc.
Dus het hoort te kunnen.

Re: gAAT WEL.

Geplaatst door game-master
Het gaat wel,omdat als je naar www.cheatplanet.com en daar naar playstation.Krijg je ee nscherm te zie.:
VOOR CHEATS.
VOOR STRETAGIE
EN VOOR SAVED GAMES....etc.
Dus het hoort te kunnen.

Jah maar hoe der zijn wel hardware/progjes die de ps2 met de pc verbinden maar dat is bijna onbetaalbaar. Volgens mij was er ook een cheatcartrigde die savedgames van de pc naar de ps2 kon brengen. Mijn xplorer (n64) kon dat ook maar ik heb het nooit gebruikt. maar het kan dus wel. Er schijnt ook een adapter te zijn die je in de ps2 memory slot douwt en dan kun je op diskete opslaan. Het kan dus maar ik denk dat het goedkoper is om even bij vrienden te vragen of een gamepje te bestellen op www.nedgame.nl of www.gcshop.nl (request)

Is inderdaad ook duur. Nieuw kopen is geen optie. Ik heb het spel ooit gekocht voor fl 139 en wil er niet meer aan uitgeven.

Maar ik kan hem misschien lenen van een kennis die hem ook heeft. Dan save ik de game gewoon meteen aan het begin :)

Nico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan