Downloaden van setup

Status
Niet open voor verdere reacties.

petervanreijen

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2007
Hallo,

omdat mijn laptop steeds trager wordt en ik zelfs FIFA nu ineens niet meer met dynamische beelden, maar met schokken speel, wil ik graag kijken of Malwarebytes'Anti-Malware het probleem wat oplost. Maar als ik op http://www.malwarebytes.org/mbam/program/mbam-setup.exe klik, kan-ie de server niet vinden. Is er iemand zo aardig om, bij wie het wel lukt, de setup even te sturen (bv. in een zipje) naar mij.. petervanreijen@gmail.com??

Alvast bedankt en hopelijk kan mijn probleem geholpen worden.

Dat is waarschijnlijk het probleem niet eens.
Probeer eens het volgende:

Druk op het Windows vlaggetje op je toetsenbord en druk tegelijkertijd de R in.
Er verschijnt een venster.
Typ in:

msconfig

Druk op OK en ga naar het tabje Services in het programma dat opent.
Zet een vinkje bij "Alle Microsoft services verbergen".
Vink vervolgens in de lijst alles uit wat volgens jou overbodig is.
Ga daarna naar het tabje "Opstarten".
Vink ook hier alles uit wat volgens jou overbodig is.

Klik, als je klaar bent, op OK en vervolgens "Opnieuw opstarten".
Als je het goed hebt gedaan moet je pc een stuk sneller zijn en moet alles weer naar behoren werken.

had toevallig voor een maat laatst een mbammetje nodig met soortgelijke problemen:

<link weer verwijderd> (uit mijn log maakte ik op dat je hem hebt binnengehaald)

Laatst bewerkt:
Nee sorry, ik had eerst even uitgevoerd wat de antwoorder voor je als tip gaf. Kun je me de link in een PM sturen? Of nog eventjes opnieuw plaatsen? (toch heb ik al het idee dat het opstarten wat sneller gaat :D)

Dank voor de hulp. Er zaten 6 infecties op die ik heb verwijderd en de laptop is nu ook sneller. Bedankt!

controleer voor de zekerheid of je mbam nu ook nog van zijn originele site kan afhalen wet je zeker dat de infectie die daarvoor zorgde er af is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan