downloaden van spellen als torrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
hallo allemaal,

Ik download nogal veel torrents waaronder ook spellen.
Met spellen die je download krijg je altijd bestanden en meestal dan een crack.
Nou heb ik gezien dat mijn harde schijf nogal is aangekomen met de gigabytes de laatste tijd dat ik spellen download.
Dit komt dus omdat die bestanden waarmee je ze installeert er bij blijven staan en die bestanden zijn net zoveel in gigabytes als het spel zelf.
Nou is mijn vraag: Kan ik deze bestandjes eraf gooien zonder dat het spel over de zeik ofzoiets raakt??

Wat je ook kan doen, is de .iso (die je vaak over hebt na het uitpakken) branden op een dvdtje en vervolgens de .rar bestanden verwijderen. Zo hou je een .iso op dvd over en kan je, moght het nodig zijn, het spel nog een keer installeren. Je hoeft dan niet opnieuw te downloaden.

ok maar als ik het goed begrijp kan het van mijn pc af en of op een cdtje zetten oké wist het niet zeker:rolleyes:

Om het spel te installeren heb je de .iso nodig. Heb je het spel geinstalleerd, dan kan die in princiepe ook weg. Maar mocht je een keer opnieuw moeten installeren, dan moet je die dus weer opnieuw downloaden.

De raretjes zijn eigenlijk nu een overblijvsel en die kunnen dus weg.

die .iso kan ook een .bin .cue .mdf of een ander image of mount-baar bestand zijn.

idd gewoon op een cdtje zetten maar de meeste spellen van tegenwoordig zijn groter als 700mb dus dan moet het op een dvdtje. maar dat is logisch.

je kan ook alleen de image(iso, bin, cue etc) op je pc bewaren en dan alle overige torrent bestanden wat wss .rar of .zip bestanden zijn weggooien. dat scheelt ook ruimte. maar het best is toch om de image op een dvdtje te branden en dan die ook van je pc verwijderen dat scheelt het meest aan ruimte.

of je koopt een externe hardeschijf en download daar alles op :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan