downloaden wil niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Dr is iets vaags, internet, msn etc doen het wel gewoon maar het downloaden lukt niet! Ik gebruik bearshare en alles staat op 'waiting' als 3 uur lang...waarom word er niet gedownload?
Bij Bittorrent gaat het downloaden heel sloom, met 4 KB/s.

Is hier een oplossing voor? Want normaal gaat het downloaden met bearshare redelijk snel en bij bittorrent gaat het ook wel sneller.

firewall en router instellingen?

Heb je je poorten wel open staan?

En het bestand wat je wil binnenhalen heeft die genoeg seeders?

globe zei:
firewall en router instellingen?

Heb je je poorten wel open staan?

Firewall heeft uitzondering op bearshare en bittorrent dus daar ligt het niet aan... Poorten staan ook open zover ik weet, hoe kan je dit controleren? En hoe zet ik meer poorten open?

@ Raymond Bos; ja er zijn genoeg seeders

poorten open zetten staat beschreven in de manual van je router.

globe zei:
poorten open zetten staat beschreven in de manual van je router.

Oke, maar daar kan het niet aan liggen! Want gister deedie het nog gewoon, en nu ineens niet meer en ik heb niks aan de poorten oid veranderd!

SX-SuperFly zei:
Oke, maar daar kan het niet aan liggen! Want gister deedie het nog gewoon, en nu ineens niet meer en ik heb niks aan de poorten oid veranderd!

daan zijn er gewoon weinig seeders waarschijnlijk zoals Raymond al aangaf

globe zei:
daan zijn er gewoon weinig seeders waarschijnlijk zoals Raymond al aangaf

Nee, met bearshare is dat balkje 'rank' helemaal groen, dat betekend oa dat er genoeg mensen zijn die dat bestand seeden e.d

en met bittorrent gaat het op het begin altijd heel sloom, daarnaa gaat het super snel had een keer fifa 2006 in 1 dag:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan