downloaden windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

marbo2

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Na lang twijfelen toch maar de keuze gemaakt over te stappen van 7 naar 10.

Gisteren op nu upgraden geklikt en nu ruim 24 uur later staat hij nog steeds op download wordt gestart...

Als ik andere topics lees zie ik dat mensen procenten te zien krijgen, wat zou er bij mij fout gaan?
Heb verbinding van 150MB

Laatst bewerkt door een moderator:
Onderbreken en opnieuw proberen. Afhankelijk van de snelheid van je computer duurt het gehele proces 3 kwartier tot 2 uur.

Had pc uur voor dit bericht al uitgezet en na 15 minuten weer aan, blijft op download wordt gestart... staan

Start opnieuw, maar nu in de veilige modus en ga naar systeemherstel en herstel Windows 7.

Ik heb exact hetzelfde probleem. In Windows mappen gezocht of ik iets kon vinden, wat leek op dat er iets was binnengekomen, niets uit wijs geworden.
Na 3 uur maar uitgezet.
Nav reactie gast0225: in mijn Systeemherstel zie ik geen herstelpunt van Windows 10, wat kennelijk zichtbaar zou moeten zijn (wat ik terug kan zetten naar Windows 7, wat ik ook heb).

Update:
Probleem ontdekt.
Ook voor Marbo2: ik had de geplande upgrade er nog in staan ofzo. Eerst die weggehaald en toen direct upgraden. Krijg nu heel ander scherm. Begint meteen met percentages op te lopen!:rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan