downloaden windows 7 home

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragon1986

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2013
Berichten
45
ik ben op zoek naar een download site voor windows 7 home nl wel legale versie natuurlijk of een uitleg hoe ik een eng versie omkan zetten naar nl

bedankt voor de hopelijk komende reacties graag

m.v.g boy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die heb ik je al gegeven over de email.
 
oke ik heb gekeken maar ik en dat soort dingen is al lastig en dan ook nog is in het engels ik kom er echt niet uit toch bedankt
 
Ik neem aan dat je een downloadlink voor een iso gekregen hebt & dat je alleen nog wilt weten hoe je het kan instellen naar Nederlands?
 
Download Vistalizator (portable) waardoor je een taalpakket kunt toevoegen.
Klik hier voor schermafdrukken hoe e.e.a. werkt. Je ziet aan de linkerkant de downloads voor de taalpakketten.
(De naam doet vermoeden dat het alleen voor Windows Vista is, niets is minder waar)
 
Laatst bewerkt:
bij stap 5 lijkt die vast te lopen wanneer die zegt dit kan 20 minuten duren nou hij is hier al zon 40 minuten bezig hij blijft hangen
 
Je moet er geduld mee hebben hoor; kan inderdaad ff duren...:(
 
Dat probleem ken ik niet...
In dat geval is de oplossing van RogerS mss een optie (post 7)?
 
nou het instaleren is gelukt maar kan hem niet activeren ik zal toch op zoek moeten naar windows 7 met een licentie deze licentie pakte die niet
 
Heb je wel ei.cfg verwijderd met de genoemde tool en dezelfde versie geïnstalleerd als die op je licentiestikker staat?
 
ik heb de ei.cfg verwijdert maar ik kan geen home versie vinden nl en daar ben ik naar op zoek
 
Juiste versie dan gedownload? Je moet een Professional NL downloaden. Door het verwijderen van ei.cfg wordt dit een universele DVD die je een extra keuze tijdens installatie geeft. Je krijgt dan het extra scherm met de vraag welke versie je wilt installeren. Home is dan één van de opties. Verder zou door het verwijderen van dit bestandje het niet meer moeten uitmaken welk soort sleutel (OEM, VLK, Retail) je invoert.
 
oke dat eerste krijg ik niet ik gebruik de ei.cfg en Windows 7 USB DVD Download Tool om me usb stick as boot up te makenmaar ik kan geen versie kiezen hoor
 
Vreemd. Kijk eens of er een map op je USB stick staat met de naam 'Sources'. Controleer in die map of 'ei.cfg' niet aanwezig is. Verwijder het bestand desnoods handmatig.
 
ja hij stond er nog tussen het ziet er naar uit dat die nu goed is hij is bezig met instaleren dus afwachten dan maar
 
Laatst bewerkt:
ik heb via de usb nu windows 7 starter geinstalleerd nu geeft die aan dat de licentie die ik op de sticker van de laptop heb voor windows 7 starter niet geldig is :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan