Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door dalt005
Hallo, weet er iemand hoe ik vlugger kan downloaden van Kazzaa?Een film duurd +- 1 week.
Ja ik werk met kabel (chello)Geplaatst door bas9
Wat voor verbinding heb je, kabel of ............. adsl, of.......................
kijk als je download en je heb een abbo van bijvoorbeeld quicknet ( kabel) met een lage download/upload, dan kan het wel eens even duren ja.
over telefoonmodems maar niet te spreken![]()
Geplaatst door dalt005
Hallo, weet er iemand hoe ik vlugger kan downloaden van Kazzaa?Een film duurd +- 1 week.
Ok bedankt voor jullie reaktie,groetjes uit BrusselGeplaatst door NLspecial
De snelheid waarmee je download is afhankelijk van de upload snelheid van de ander waarvan je download. Het enige dat je er dus aan kan doen is iemand zoeken op kazaa met een hoge upload snelheid. Je kan dit zien in 1 van de kolommen bij zoekresultaten. Hoe hoger het getal hoe sneller de download. Ook gaat het sneller als er meerdere mensen dezelfde film heben, je kan dat zien aan een plusje (+) voor de zoekresultaten.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.