Downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

psnyders

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2001
Hoi.

Ik heb W2K als besturing

Mijn harde schijf geeft elke keer aan dat ik te weinig schijfruimte heb als ik iets wil downloaden met b.v. Azureus.
Ik heb echter nog ca. 250 gig over.

Rara misschien dat een van jullie het weet

:confused: :confused:

De besturing staat op de C-schijf en ik heb een extrene schijf H:/ die ik gebruik om alles op te zetten.

Ik heb ook geprobeerd om op de C en de D en de E te plaatsen maar het proggie geeft gewoon aan dat er te weinig schijfruimte is.
Ik heb alles altijd kunnen downloaden en nu ik het proggie gedeinstallerd heb (Azureus 2.3.0.6)en een nieuw proggie installerde kan ik ineens niets meer.

Ik werkte met Azureus 2.4 en heb Azureus 2.3.0.6 geinstallerd.
Ook heb ik uTorrent geprobeerd maar ook deze geeft aan dat er te weing schijfruimte is.

Tja.............

Moet je in het programma aangeven dat het naar de Externe moet,daar heb je genoeg ruimte

Doe ik ook en nog geeft het proggie aan dat er te weing ruimte is.

Heb 3 schijven met voldoende ruimte maar toch geeft het problemen terwijl er eerst niets aan de hand was

Tja

:o :o :( :(

Heb alles ingesteld zoals het moet volgens de sheet die erbij zit en nog niet.

Misschien dat er in W2K iets niet goed is gegaan maar dat weet ik ook niet.

Waarschijnlijk kun je ergens nog instellen dat hij het tijdelijke (unfinished) bestand ook op de externe HD moet komen.

Precies dat was het.

Klein probleempje waar ik eigenlijk geheel overheen gekeken heb.
Maar wel vreemd dat die instelling ineens anders stond maarja een PC is een PC he dus er gebeurt weleens iets.

Bedankt voor de hulp en aandacht!!

:love: :love: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan