Downloader.Mislead.App

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenthe

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Berichten
15
Beste mensen. Ik heb enorme last van zgn. Downloader.Mislead.App. Norton heeft het wel gevonden maar kan het niet verwijderen. Ik heb mijn pc al in veilige modus gescand maar hetzelfde verhaal: 'wel' besmet, en 'nee'- kan niet verwijderd worden. Help! Wat moet ik doen om deze besmeting eruit te krijgen? Ik heb ook eventuuel een log (HijcakThis) voor iemand die wil het inzien.
 
Welkom op Helpmij.:)

Laat de pc eens scannen met Superantispyware:
http://www.superantispyware.com/download.html
(Free)

Hijackthis logs worden op Helpmij niet meer nagekeken, daarvoor moet je op een ander forum zijn. Laten we eerst kijken of het zonder Hijackthis log op te lossen is.
 
Welkom op Helpmij.:)

Laat de pc eens scannen met Superantispyware:
http://www.superantispyware.com/download.html
(Free)

Hijackthis logs worden op Helpmij niet meer nagekeken, daarvoor moet je op een ander forum zijn. Laten we eerst kijken of het zonder Hijackthis log op te lossen is.

Beste Crash, ik zat net inderdaad na te lezen dat de HJT logje worden hier niet meer bekeken. Ik heb mijn log op BlueMedicine geplaatst. Ik zal de door jouw genoemde SuperAntySpyware zeker proberen. Moet ik dan eerst Norton even uitschakelen?
 
Laatst bewerkt:
Opgelost!

Bij deze wil ik graag jullie laten weten dat de HJT log werd uitvoerig nagekeken door BlueMedicine. Ik werd geweldig geholpen, alles is opgelost.
Maar ik wil vooral Crash bedanken voor de tip over de SuperAntySpyware. Voor ik de log terug had heeft de scan al voor het grootste gedeelde besmette files al weggehaald. BlueMedicine (Miekemoes) heeft dan nog advice gegeven om een-en-andere 'handmatig' weg te halen. Goh, wat ben ik SUPER blij met deze forum en natuurlijk het link naar BlueMedicine. Zeker een aanrader voor zulke Dodo's als ik.

Nogmaals bedankt!
 
Graag gedaan.:)

Je mag de status van de vraag even op "Opgelost" zetten, rechtsonder op de pagina.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan