Mavamaarten
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mei 2009
Hallo iedereen.
Ik heb een module gemaakt die dmv een youtube-link de downloadlink achterhaalt (HD en niet-HD) en ook de titel.
De functies zijn : GetYouTubeLinkHD, GetYouTubeLink en GetYouTubeTitle.
als je de downloadlink plakt in bijv. firefox, dan krijg je gewoon een videobestand dat je kan downloaden. Als ik probeer :
Dan krijg ik de melding dat mijn URL te lang is.
Ik had eerder een download code die deze error niet had, maar ik had deze vervangen omdat ik (dacht) dat het simpeler kon. Het grote ding is, dat wanneer de HD download een error geeft, er geen HD versie is, en dat het programma de low-quality versie gaat downloaden.
Ik hoop dat jullie aan mijn ingewikkeld probleem aan uitkunnen...
Alvast bedankt,
Maarten.
Ik heb een module gemaakt die dmv een youtube-link de downloadlink achterhaalt (HD en niet-HD) en ook de titel.
De functies zijn : GetYouTubeLinkHD, GetYouTubeLink en GetYouTubeTitle.
als je de downloadlink plakt in bijv. firefox, dan krijg je gewoon een videobestand dat je kan downloaden. Als ik probeer :
Code:
My.Computer.Network.Downloadfile(GetYoutubeLinkHD(textbox1.text))
Ik had eerder een download code die deze error niet had, maar ik had deze vervangen omdat ik (dacht) dat het simpeler kon. Het grote ding is, dat wanneer de HD download een error geeft, er geen HD versie is, en dat het programma de low-quality versie gaat downloaden.
Ik hoop dat jullie aan mijn ingewikkeld probleem aan uitkunnen...
Alvast bedankt,
Maarten.