Als ik op bepaalde cracksites zoek naar een crack en die wil downloaden klik ik dus op de link (http://*website*/d.x?33279 ) en dan kom ik altijd in dezelfde pagina maar met een andere download, dat ligt dan dus denk ik aan de verschillende id's die de downloads krijgen en dan een ?*ID* achter de downloadpagina en dat je er dan komt, mijn vraag:
Hoe doe ik dat zelf? Heb ik daar PHP ofzow voor nodig op kan het gewoon in html? Zijn er hulpprogramma's die dit automatisch al hebben ( netzoals je kant-en-klare forums kan downloaden ) want dat is wel wat fijner dan voor elke download naar mijn ftp te verwijzen, op deze manier kunnen gebruikers mijn ftp dus ook niet zien (op een paar na dan)
Hoe doe ik dat zelf? Heb ik daar PHP ofzow voor nodig op kan het gewoon in html? Zijn er hulpprogramma's die dit automatisch al hebben ( netzoals je kant-en-klare forums kan downloaden ) want dat is wel wat fijner dan voor elke download naar mijn ftp te verwijzen, op deze manier kunnen gebruikers mijn ftp dus ook niet zien (op een paar na dan)
Laatst bewerkt: