downloadknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Als ik op bepaalde cracksites zoek naar een crack en die wil downloaden klik ik dus op de link (http://*website*/d.x?33279 ) en dan kom ik altijd in dezelfde pagina maar met een andere download, dat ligt dan dus denk ik aan de verschillende id's die de downloads krijgen en dan een ?*ID* achter de downloadpagina en dat je er dan komt, mijn vraag:

Hoe doe ik dat zelf? Heb ik daar PHP ofzow voor nodig op kan het gewoon in html? Zijn er hulpprogramma's die dit automatisch al hebben ( netzoals je kant-en-klare forums kan downloaden ) want dat is wel wat fijner dan voor elke download naar mijn ftp te verwijzen, op deze manier kunnen gebruikers mijn ftp dus ook niet zien (op een paar na dan)

downloadknop.JPG

Laatst bewerkt:
nou kijk, dan gebruiken ze include.. En ja, je hebt er php voor nodig, er is ook iets van include voor html maar die weet ik niet..

<?php
include ("pagina.php");
?>

Alle pagina's die je daar kan zien zet je in een aparte map genaamd pagina..
endan ga je naar
www.domein.nl?p=home ofzo endan komt hij op www.domein.nl/home.php maar dan staat de tekst op de plaats waar je de include hebt staan.
ik heb het zo ook gedaan op mijn website: www.meeszone.nl

ik weet het, vaag uitgelegt maar het is ook gewoon vaag.

Groeten, Mees

Om te werken met php moet je alle pagina's .php noemen in plaats van .html

Achter je link naar de pagina.php komt dus ?n=128 bijvoorbeeld

pagina.php is de pagina waar alles in staat, uitgezonderd wat specifiek is voor in dit geval nummer 128

op de plaats waar de specifieke code moet komen zet je dan bijvoorbeeld

<?php include("nummer".$_GET['n'].".php"); ?>

en de specifieke code voor nummer 128 komt dan in het bestand met de naam nummer128.php

de variabele n wordt in de string achter include ingevoegd tussen nummer en .php

Zoiets? Kben wel niet zeker of het helemaal klopt.

Jongens, ik weet dat jullie een maand geleden hier gepost hebben, bedankt, maar ik heb dit topic 4 jaar geleden gemaakt :P

Kan wel een slotje op eigenlijk...

Ah dat had ik toen niet gezien:). Nou ja veel succes ermee:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan