downloadprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lieke18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Berichten
0
Hallo,

Ik hoop dat ik dit bericht bij het goede onderwerp geplaatst heb...
Ik heb sinds kort een andere pc, een tweedehandsje. Nu heb ik wat problemen. Ik kan msn messenger niet downloaden. Als ik op "downloaden" klik, gebeurt er niks, ik krijg een leeg scherm. Ook kan ik met internetbankieren wel mijn saldo-overzicht zien, maar geen opdrachten verzenden. Ik concludeer hieruit dat het wellicht iets met de (te strenge) beveiliging van mijn pc te maken heeft. Ik ben niet zo heel goed met computers, wie weet waar dit aan zou kunnen liggen. Ik kan wel mp3's downloaden bij kazaa en ik heb ook al geprobeerd of ik msn wel kan downloaden als ik mijn antivirus uitzet. Lukt niet. Help me, ik wil msnen!:D

Alvast bedankt!

Lieke
 
msn downloaden en via een cd branden en op de computer zetten of het beveiligen niveau even wat beter zetten via deze computer - Configuratiescherm - internet-opties en dan beveiligen en dan alles op standaard niveau zetten
 
Heb je toevallig niet een downloadversneller of organiser geinstalleerd, als je antwoord ja is, probeer deze eens te installeren. Is je antwoord nee probeer dan bv eens een downloadversneller of manager zoals DAP te installeren.
 
Traxion, bedankt voor je snelle antwoord.

Een cd branden is een goed idee denk ik, had ik nog niet aan gedacht. Het blijft echter een raadsel waarom ik msn niet kan downloaden, ik heb de internetopties al eeder gecontroleerd, maar die staan gewoon op standaard (medium) beveiliging.

Lieke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan