downloadproblemen met alle bestanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter joom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2003
L.S.

Ik heb zojuist een nieuwe harddisk geplaatst en Windows XP professional geinstalleerd. Echter: bij het downloaden via IE zijn mijn jpg-plaatjes scrambled, en mijn downloads ook (waardoor ze corrupt zijn). Het printen van de JPEG's is helemaal een ramp...

Ik had dit ook met mijn vorige HD, echter deze heb ik verwijderd en vervangen door een nieuwe. Verder heb ik op mijn internetaansluiting 2 computers staan (achter een router), waarvan de ene geen last heeft van wat ik op de ander meemaak. Ik heb de netwerkkaart vervangen door een nieuwe, de LAN-kabel vernieuwd en de routerstekkers van PC 1 en 2 verwisseld, zonder resultaat.

WIE OH WIE kan me helpen hiermee? formatteren heeft echt geen zin...

alvast bedankt!

--Jerome

Test je geheugen met Memtest, het zou wel eens de oorzaak kunnen zijn of gaat het overzetten van bestanden tussen je pc's en partities probleemloos?

Heb net geprobeerd memtest de downen, alleen geeft hij aan : fout bij lezen bestand

het installatieprogramma wordt dan afgesloten.

Ik heb geen problemen bij het kopieren vanaf tastbare informatiedragers (cdroms, diskettes), alleen met internet.

(ik gebruik geen intern netwerk trouwens tussen de 2 pc's)

NB: ik zal morgen het van de andere computer downloaden op een diskette.

Laatst bewerkt:
de laatste ontwikkelingen

Heb memtest uitgevoerd, en er kwamen geen fouten naar voren.

Zijn er nog meer mogelijkheden? ik begin een licht vermoeden te krijgen dat mijn BIOS niet in orde is...

Wederom: alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan