Downloads blijven hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

canaQ

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
Berichten
59
Een tijdje geleden had ik last van het volgende probleem; als ik een bestand wil downloaden (maakt niet uit welk type; van zip tot exe) blijft ie op 99% of 100% hangen, zonder de download helemaal af te maken. Dit ging na een korte tijd weer over. Nu heb ik dit probleem wederom, maar nu heb ik er al bijna een week last van. Heel erg vervelend omdat ik nu helemaal niks kan downloaden.
Ik heb al op internet gezocht, maar nog steeds heb ik geen oplossing gevonden die werkt. Iemand enig idee hoe ik dit vervelende probleem kan oplossen?

Overigens, ik maak gebruik van Windows 7 64bit en Internet Explorer 9.
 
Probeer IE9 eens opnieuw te installeren.
 
Doet ie hetzelfde met andere browsers? Denk het niet. WDHBGS, lijkt mij ook.
 
En hoe kan ik IE opnieuw installeren? Dan zal ik dat eens gaan proberen!
 
Ik heb het eens geprobeerd; eerst IE9 verwijderd (via stappenplan op de site van Microsoft), vervolgens getest met IE8, hier is het probleem niet aanwezig. Hierna heb ik IE9 weer geïnstalleerd, en het probleem is weer terug.
Overigens, als ik de 64-bit versie van IE9 gebruik is het probleem verholpen, maar met de 64-bit kan ik bijv. geen Flash gebruiken.
 
Voer eerst onderstaande "fix"uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Download hierna het volgende bestand via onderstaande link en zet deze op uw bureaublad.

Indien u een 32-Bit versie van Windows 7 heeft download dit bestand:

http://tinyurl.com/ierereg32bit

Indien u een 64-Bit versie van Windows 7 heeft download dit bestand:

http://tinyurl.com/ierereg64bit

Rechterklik op het gedownloade bestand dat op uw bureaublad staat en kies voor “Uitvoeren als Administrator”.

Dit programma opent een zwart (CMD) venster en voert een aantal stappen uit, zodra deze klaar is krijgt u de melding druk op een toets om verder te gaan.

Hierna mag u op ENTER drukken en mag u uw computer herstarten.

Controleer nu of het probleem is verholpen.
 
Ook dit heb ik nu geprobeerd, maar nog steeds zonder succes. Zijn er nog meer opties die ik kan proberen?
 
1.Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.

2.Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Downloads weergeven.

3. Controleer of Smart screen filter uitgeschakeld is, is dit niet het geval schakel deze dan uit en controleer of dit uw probleem verhelpt.

4. Klik op "Opties" en verander de download map naar een andere locatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan