Downloads onleesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

lies120

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2007
goede avond,

Sinds ik vista gebruik ,lukt het me niet meer om een downlaod te openen die in een zip zit
het bestand komt op het scherm in kladblok en met onleesbare tekens.

als ik het zelfde bestand wil downloaden, open een xp machine lukt dat prachtig.

weet iemand hoe ik dat ook met vista, perfect kan binnen halen ?

bedankt

Mijn eerste belangrijke vraag, heb je wel winrar op je computer?
http://www.winrar.nl/

Als je wel winrar had:

Dit heb ik gevonden op helpmij voor vista:

Ga hiervoor naar Start --> Standaardprogramma's. Klik dan op Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen. De lijst met bestandstypen wordt geladen. Standaard wordt deze lijst gesorteerd op alfabetische volgorde van de bestandstypen, maar je kan ook op een knop boven de lijst klikken ( Naam, Beschrijving, Huidig standaardprogramma ) om de lijst daarop te laten sorteren.
Om een bestandstype aan een ander programma te laten koppelen selecteer je de regel met dat bestandstypen die je wilt wijzigen en klik je daarna op Ander programma ( rechtsboven ), dan kan je een ander standaard programma daarvoor kiezen:

Laatst bewerkt:
Een ZIP-bestand behoeft geen extern programma om hem te openen.

Zou het een RAR-bestand zijn dan heb je inderdaad WinRAR of soortgelijk programma nodig.

De vraag is eerder wat voor bestand er in die ZIP zit.
Heb je een extentie voor ons?

De link werkt bij mij niet :(

Maar goed, waar eindigt het bestand op welke in het ZIP-bestand staat?

pynetmony_0_7_CK.ZIP

en daar achter komt de melding, de comprimeerde map is ongeldig

De kans is groot dat het bestand corrupt is.

Probeer het eens opnieuw te downloaden, dan de ZIP die in de eerste ZIP staat ergens naar uitpakken (Bureaublad bijvoorbeeld) en die dan te openen.

ja, er is inderdaad een kans dat het bestand corrupt is, daarom probeer het nog eens opnieuw te donwloaden, laat het bestand dan eens openen met jzip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan