Downloads op een rijtje

• Onderwerp starter Onderwerp starter X26
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

X26

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Hallo!

Ik heb even gezocht op het forum, maar kon het niet vinden, dus vraag ik het hier maar even. (Als dit topic niet goed is geplaats mag het worden verplaatst)

Mijn vraag:
Ik heb een boel kleine bestandjes die ik van het internet moet downloaden. Nou moet ik dus telkens als hij klaar is met downloaden, het volgende bestandje aanklikken en downloaden. (Het gaat gewoon via de standaard downloader die mee komt met het besturings programma).
Nou was ik dus op zoek naar een programma, die automatisch het volgende bestand gaat downloaden zodra hij klaar is met het vorige bestand.Ik zou dus graag alle bestanden op een rijtje zetten om vervolgens na enkele uren terug te komen met alle bestandjes netjes gedownload.

Alvast bedankt!

Groeten,

Bart

tik in google download manager
Filezilla is een bekende en reeds vele andere
Suc6

Hallo,

ik ben gebruiker van mozilla firefox en gebruik een handige plugin voor verschillende bestanden te downloaden nl.:

deze site:Pastecl1ck.in combinatie met
DownThemAll!(plugin)

Eerst plak je alle links op de site en dan click je ,dan via extra -downthemall- alle bestanden downloaden en vertrokken is ie!!

Succes

Ik snap niet zo veel van Filezilla, en ik gebruik geen firefox.

Alsnog had het dan niet gelukt, want ik heb geen directe linkjes naar het bestand. Want het zijn bestanden van rapidshare en/of megaupload.com en dan moet je op een plaatje klikken om te downloaden.. Als ik dan rechtermuisknop op dat plaatje doe krijg ik geen link naar het bestand, maar een link naar het plaatje.

Het is opgelost!
Mijn behoeften heb ik kunnen vervullen met het programma 'Download Accelerator Plus' / 'DAP'.
Dit programma versneld alle downloads zowiezo (download stukken sneller!) en plaats automatisch wanneer je meer dan een bepaald aantal (5 ofzo) downloads tegelijk wil downloaden ze in een wachtrij.
Perfect dus=)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan