Downloads starten niet. (IE9)

Status
Niet open voor verdere reacties.

minqkel

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Berichten
11
Hoi allemaal,

Ik ben bezig met een computer en op deze computer kan ik NIETS downloaden met Internet Explorer 9. Als ik op een download klik gebeurt er niets. Rechtermuisknop > Doel opslaan als... Is gewoon een HTML bestand.

Als ik inlog op bijvoorbeeld helpmij komt wel die balk onderaan te staan met de vraag of ik wil dat m'n wachtwoord word onthouden.

Ik heb al geprobeert de de geavanceerde instellingen opnieuw in te stellen en ik heb met malwarebytes de computer gescand.



EDIT":

Ben er zojuist achter dat ik wel directe downloads kan starten, maar geen downloads die automatisch zouden moeten starten als je op een download pagina komt. Ook toen ik daarnet inlogde op het forum kreeg ik die melding de browser verbind u automatisch door o.i.d. Dat deed die ook niet automatisch maar daar moest ik voor klikken.

Ik kon daarnet namelijk wel gewoon de internet explorer fix it downloaden. Die heeft overigens niet geholpen.
 
Laatst bewerkt:
Probeer deze eerst eens. Probleem met een tussentijdse tijdelijke map waarin gegevens worden opgeslagen. Dit probleem wordt opgelost door een Schijfopruiming uit te voeren. Je vind de systeemtool 'Schijfopruiming bij de Bureau-accessoires. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan