Downloads verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opstarten in veilige modus, en daar deze downloaden en installeren.

Je leest er veel over, maar niemand heeft er een oplossing voor, schijnt toch met die rommel van Norton te maken te hebben, eventueel die ook in veilige modus met het removal tool van Symantec verwijderen.

Halllo.....ik heb alles al geprobeerd hoor maar niets werkt :( Lange Pier jou tip ga ik nog uit proberen maar dat durf ik niet alleen te doen, dus moes ff iemand hebben die me kan helpen Ga ook morgen maar eens met HP bellen misschien weten die ook wel een optie ofzo
Anyway....bedankt en als jullie nog tips hebben....graag....als ik HP heb gebeld en het probleem is opgelost laat ik het hier zeker ff weten, ben wel heel blij met zo'n forum dusse ga zo door allemaal :thumb:
Groetjes Zarah

Laatst bewerkt:
Hij doet het weer

Hallo, wat was is blij dat ik een mailtje van jullie kreeg om te laten weten of me vraag was opgelost...ja me probleem is opgelost met als gevolg dat ik al me favorieten kwijt was dus (vandaar dat ik blij was met jullie email)
Ik heb contact opgenomen met HP die het probleem ook niet wisten te verhelpen, toe hebben ze mij het advies gegeven om de computer terug te zetten naar de fabrieksinstelling, en dat heb ik gedaan en alles werkt gelukkig weer :thumb:
Nogmaals bedankt voor jullie hulp (staat weer in me favorieten hoor) super dat mensen als jullie andere mensen willen helpen met oplossen van problemen....Thx...Fijne dag en groetjes Zarah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan