downloads.whatsapsps.com zeer agressief en niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sigma

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
LS,

downloads.whatsapsps.com, deze website blijft zeer agressief op mijn telefoon naar boven komen en meldt dat ik me met telefoonnummer moet aanmelden.
Wanneer ik dit doe dan zit ik aan een betaalde dienst vast die ik niet wil.
Het programma zit ergens verstopt in mijn tel en laat zich niet verwijderen.
Wie weet hoe dit te verwijderen valt?

Hartelijk dank

Ik krijg hem ook af en toe. Ik vermoed dat deze via advertentienetwerken op andere sites wordt verspreid, gezien ik er geen regelmaat en structuur in zie

Dat programma is het eerste wat ik installeer op een nieuwe telefoon.
Het draait dus gewoon en dit komt er doorheen.

hoi sigma

Zoiets ken je ook ? -->> KLIK

Ik heb zelf op mijn windows-mobieltje ( ML-532 ) een rare virus gehad, die heeft op ook vervelende manier bepaalde reclame geproduceerd over donatie voor een natuurbescherming-club ofzo die kon ik/ en wist ik niet verwijderen :( ..
Uiteindelijk kwam ik via-via vrienden te weten dat met app. Windows Phone Recovery Tool je kan mobieltje hele systeem her-installeren met bedoeling van nieuwe software binnen te krijgen alle standaard fabriek instellingen ook standaard-herstellen en absoluut alles kwam in orde net zoals dat toestel inderdaad uit fabriek kwam, zonder virus en zonder infecties etc... ...

Vraag ik me nu af of zoiets ook bij android gebruikt kan worden, en/ of je met bekende Android Data Recovery DEZE HIER ! dezelfde kan doen ??

P.S. Dit complete toestel herstel heeft natuurlijk complete systeem vernieuwd verbeterd enz.. maar ik moest wel back-up van mij extra memory-kaart maken foto's/ muziek/ extra ring tonen etc.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan