Downloads worden telkens automatisch gestopt vanwege onbekende redenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

umiyz

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
23
Goede avond,

Ik heb hier een hele rare laptop met een erg irritante probleem.
Wanneer ik iets via youtube of een andere flash media player iets wil gaan bekijken wilt het niet helemaal 100% doorladen zodat ik mijn videotje kan afkijken, ook wanneer ik aan het downloaden ben, stopt het soms opeens... Soms heeft ie dan weer wel zin om alles te downloaden maar een ander keer wilt ie maar tot de helft of tot een ander bepaald deel niet meer verder.. Dit is erg irritant !

Ik heb een acer 8930G.
Ik heb Internet Explorer geprobeerd, Firefox en andere download programma's zoals Flashget, Jdownloader, maar alle krijgen dezelfde probleem.

Ook heb ik Windows Vista gehad, met een Home Premium versie... Hier had ik ook dezelfde probleem..
Ik dacht ik ga upgraden naar Windows 7 Ultimate, guess what... weer dezelfde probleem..

Maar wanneer ik download via Nieuwsgroepen, werkt het wel goed !!

Ik ben radeloos.. ik heb mijn drivers gecontroleerd, maar volgens de systeem heb ik al de laatste driver updates.. maar ook de laatste windows updates.

Wat kan ik nog doen?
PS: Voor jullie me gaan vragen welke antivirus en dergelijke ik standaard gebruik:
Meteen na een clean installatie naar Windows 7 had ik gelijk dezelfde probleem, dus heeft weinig met mijn softwares te maken..

Ik denk persoonlijk dat het aan mijn drivers ligt, maar ik heb geen flauw idee om welke driver het kan gaan..

EDIT: Ik heb nog 1 laptop en 1 PC, daar werkt het wel alles perfect. Ik heb de router wel een paar keer opnieuw gereset om te testen, maar ik blijf dezelfde probleem krijgen.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen..


Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan