downloads zijn allemaal of corrupt of fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogiervaneijk

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
10
hallo,

ik heb hier eerder een vraag gesteld en heb toen via jullie alles weer op orde gekregen.

nu zit ik met het volgende, met een verse format c, en windows opnieuw geinstaleerd + de juiste drivers ( moederboard en videocard )

alles wat ik nu download is onopenbaar, corrupt etc..

flahs player, corrupt, firefox 3 corrupt.. ik kan niks downloaden..

dit is de zoveelste keer dat ik dit probleem heb format c etc heeft geen nut meer..

ik heb windows xp home edition, amd athlon 3200 64 .

heeft iemand een idee wat ik kan doen?

alvast bedankt.
 
Bekijk dit topic eens goed. Na de onboard netwerkcontrooler te hebben bekeken, bleek de boosdoener een "foute" nVidia driver.
 
dank je wel, dit is gerelateerd aan mijn eerdere problemen, deze computer is nu voor mijn vader en wil hem goed hebben voor hem.

ik quote

Als je nu de firewall en de netwerk management software verwijdert dan zijn alle CRC download problemen opgelost.... files zijn niet meer corrupt!

ik heb in mijn config scherm bij software 2 asus files staan die ik kan verwijderen

nvidia drivers en nvidia forceware network access manager drivers.

welke zal ik verwijderen, de laatste ? en als ik dat doe hou ik dan wel internet, want daar zit de besturing in van mijn netwerk kaart dus?

dit is precies het probleem wat ik heb, alleen heb ik de oplossing nog niet, in iedergeval bedankt voor de link, dit helpt al wel..

computer loopt verder goed, en werkt lekker behalve die downloads die corrupt zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan