Downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo ik hen vraag, ik heb een Medion Lifetab S9512, ik heb als browser Opera mini, als ik een programma download, dan als de download gereed is (volgens het blokje van Bladwijzers en instellingen en ook download) en hoe kan ik deze dan op mijn tablet installeren.
johan1276

.exe bestanden kunnen (naar mijn weten) niet op tablets. Of deze moeten op Windows draaien.
Als die op Windows draaien kan je de .exe uploaden naar bijvoorbeeld SkyDrive en dan inloggen op de tablet met SkyDrive en dan de .exe downloaden & draaien :)

Programma's voor een android tablet (die worden apps genoemd) download je bij voorkeur via Google Play, de winkel van Google. Dus niet via je browser.
Zoek dus op jouw tablet dit logo en klik daarop:

519cbb6b869c2-Google-Play-Store-Logo-Featured.png

Dan kom je in de Play Store van Google terecht. Je kunt daar op verschillende manieren zoeken. Gewoon de naam van de app intikken in het zoekvak (staat bovenaan) of op categorie zoeken. Je kunt kiezen tussen gratis en betaalde apps. Wanneer je een app gevonden hebt, klik je op het logo van die app om er wat meer over te lezen.
Wil je hem installeren, dan klik je op de knop Installeren. De app wordt dan gedownload en meteen geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan