Downloadsite met joomla

Status
Niet open voor verdere reacties.

RikXP

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
Hallo,

Ik wil graag een downloadsite beginnen waarop ik m'n eigen pogrammatjes op zet.

Kan dit met joomla, of moet ik hier iets anders voor gaan gebruiken? Het lukt al wel dat mensen in het menu op download kunnen klikken, en dat er dan een lijst met artikelen verschijnt. maar nu wil ik graag dat overal dezelfde pagina voorkomt alleen met andere tekst, en een andere link achter de downloadknop.

antwoord op vraag

Ik zou lunarpages of hostgator gebruiken oneindig veel ruimte om dingen op je site te zetten

Hallo,

Ik wil graag een downloadsite beginnen waarop ik m'n eigen pogrammatjes op zet.

Kan dit met joomla, of moet ik hier iets anders voor gaan gebruiken? Het lukt al wel dat mensen in het menu op download kunnen klikken, en dat er dan een lijst met artikelen verschijnt. maar nu wil ik graag dat overal dezelfde pagina voorkomt alleen met andere tekst, en een andere link achter de downloadknop.

Bedankt voor je reactie, maar ik bedoel geen web hoster, maar een CMS systeem.

Net zoiets als het microsoft downloadcenter. Dat als je een download aanklikt de beschrijving van de download en de downloadknop tevoorschijn komt.

Dit is wat ik nu heb: rikbrugman.nl

Weet echt niemand het?? Weet ook niemand iets vervangends voor joomla????:confused:

Jazeker kan dit met Joomla. Kijk maar op Joomla.org in de sectie componenten. Zoek maar eens op de term download

Als je er niet uitkomt moet je het even laten weten. Ik zal dan zelf zoeken en de weg wijzen. Welke versie Joomla gebruik je??

Nou, op het moment gebruik ik geen joomla meer. Ik zal het op m'n server installeren, en dat is de laatste versie: joomla 1.5.x.

Ik weet niet wanneer ik dit ga doen.

Erg bedankt voor je hulp!:thumb:

Hallo Rik,

Als je zover bent en je hebt hulp nodig, hoor ik het wel. Je kunt ook mailen naar info@bara.nl. Door elkaar te helpen worden we allebei beter!!

gr
Bart:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan