Downloadsnelheid , begint hoog, maar zakt snel naar ~150Kb/s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingewel

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Als eerste, pardon als dit niet het goede forumdeel is.

Zoals de titel al zegt, m'n downloadsnelheid begint hoog, soms wel rond de 1,6mbps en zakt vrijwel onmiddellijk naar 1,1, 400, 300, 200, en blijft hangen rond de ~150-200kb/s

In m'n taakbalk, > het internet icoon geeft aan dat ik een internetsnelheid heb van maarliefst 100,0 Mbps, maar dat betwijfel ik..

Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

Laatst bewerkt:
dat icoon geeft de netwerk snelheid aan ,
dus tussen een pc en router is 100Mbit

waar heb je internet en welk abbonoment?

Trage downloadsnelheid

Hoi,

Welk abo heb je, m.a.w wat is de beloofde snelheid.
Indien die veel hoger ligt dan wat jij krijgt, zou ik de provider erop aanspreken.

Hoe heb je die downloadsnelheid eigenlijk gemeten?

Leverancier

Je internet snelheid hangt ervan af hoe snel de leverende partij verzendt. Al heb je 100Mbit/sec en er wordt maar met 10Mbit/sec verstuurd dan ligt het niet aan je provider. Doe een speedtest op een geëigende site die de vereiste verzendsnelheid aankan. Dan kun je wat zinnigs zeggen.

Hoe heb je die downloadsnelheid eigenlijk gemeten?

Als ik in FireFox, of IE (7) iets download staat er download snelheid daar ook bij vermeld;
http://www.speedtest.net/ geeft me deze uitslag:

432269315.png

ik heb een soortgelijk probleem.

bij mij begint de download snelheid rond de 1mbps. maar daalt dan snel naar 800kbps.

's avonds is het helemaal erg dan gaat hij naar de 250kbps... maar dat komt door de drukte.

bij mij is het denk ik het probleem dat ik op een of andere manier begrenst ben wss door mijn provider.

welk pakket van je provider heb je? hoeveel mbit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan