Downloadsnelheid, hoe maak ik hem optimaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dijkstra123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2010
Berichten
1
Hallo,

Ik download zelf met uTorrent meestal rond de 100kb/s. Maar als ik mijn ip adres intyp in de adresbalk, en de site van speedtouch opent zich, dan zie ik daar staan;

WLAN: SpeedTouchD29FA4
(54Mbps)

Betekent dit dat mijn downloadsnelheid toch best nog wat omhoog kan ( heb wel gelezen dat je het moet delen door 10, en dat is dan je downloadsnelheid), of dat ik gewoon echt niet sneller kan downloaden dan 100kb/s?

Heb nog wel een download/upload test gedaan op internet, en daar kwam bij download een getal rond de 400kb/s. Dit haal ik dus lang niet.

Zou iemand me kunnen helpen?
 
Hoi,

Wekom op Helpmij.nl

Dat je WLAN: (SpeedTouchD29FA4) 54Mbps aankan heeft niets met je downloadsnelheid te maken. Je max downloadsnelheid wordt ten eerste bepaald door het abbo wat je met je provider hebt afgesloten. Dat je geen snellere downloadspeed bij Utorrent krijgt kan aan verschillende factoren liggen. Het beste is om een poort te "forwarden" en zorgen dat er genoeg "seeds" aan een torrent hangen en de torrent niet te oud is. Staat allemaal in de handleiding v.h. programma.
Succes.
 
Ja ben het eens met Mik Zjegger eens.
Als je over alle 2 beschikt (dus Adsl zowel als Kabel) dan zou ik voor kabel gaan:)
Als je dat niet over kabel beschikt dan zou ik even willen weten welke provider jij hebt.
dan kunnen er verder over hebben:)
Mvg Windowsfaq
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan