Downloadsnelheid ineens constant laag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximee

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Hey,

Ik heb gisteren 1gig gedownload en dat ging vlotjes tegen 100kb/s nadien wou ik nog een kleinigheidje downloaden en dat ging maar tegen 15kb/s en sindsdien is elke download 15kb/s , hoe kannik het terug naar 100 brengen? please help mij echt!!
X

Torrents?
Nee het was een update van een spell..en het voledige bestand was 1.25 gig en op 1 gig viel de downloadsnelheid still en nu dat is nu 15 uur geleden en hij download nog altijd super traag :S!
Bedankt voor de post al! echt!

Hier zijn de resultaten van de test!
13.1 KByte/sec (=105 kbps)
42.2 KByte/sec (=338 kbps)
223.0 Conn/min
18.0 ms
x

Hoi,

Alleen nu even de vraag hoe snel het zou moeten zijn volgens je abonement bij je provider.

Modag

Hoi,

Alleen nu even de vraag hoe snel het zou moeten zijn volgens je abonement bij je provider.

Modag

Dat weet ik niet juist , maar bij iedereen in het huis is het meestal 100kb/s , maar nu is het bij iedereen 5-17 kb/s
:S

Okay, en heb jij heel veel gedownload de laaste tijd?

In België kan je namelijk niet onbeprekt downloaden en dan wordt je snelheid afgeknepen boven een bepaald aantaal GB's....

Dat ligt vrij laag geloof ik.

Onze moderator Breezer heeft dat probleem namelijk ook sinds hij in België woont.

Kortom, je zit over je download limiet en nu gaat je snelheid omlaag.

Okay, en heb jij heel veel gedownload de laaste tijd?

In België kan je namelijk niet onbeprekt downloaden en dan wordt je snelheid afgeknepen boven een bepaald aantaal GB's....

Dat ligt vrij laag geloof ik.

Onze moderator Breezer heeft dat probleem namelijk ook sinds hij in België woont.

Kortom, je zit over je download limiet en nu gaat je snelheid omlaag.

jah de laatste keer hebben we wel meer gedownload als anders :S , ***:S wat kan ik er aan doen? men gedownloade dinges wegsmijten of? want men papa is nu supr kwaad want alles gaat nu super traag :S!x

Hoi,

Weggooien helpt niet gewoon niet te veel meer downloaden dan komt het vanzelf weer goed en even aan je vader vragen hoeveel download is toegestaan, kan je er in de toekomst rekening mee houden.

Modag

Tja, had je kunnen weten. Is bekend in België namelijk.

Je zit deze maand over je download limiet heen maar volgende maand is alles weer okay!

De ruzie met je pa moet je zelf oplossen.......

Ga ik wel vanuit.
Download limiet loopt per maand.

Twijfel je dan bel je Belgacom even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan